1730 نفر از زندانیان قم، آموزش اشتغال را سپری كرده‎اند

1730 نفر از زندانیان قم، آموزش اشتغال را سپری كرده‎اند

به گزارش پروژه آسان ایسنا/قم مدیركل امور زندان های استان قم اظهار داشت: تابحال 1730 نفر از زندانیان قم، آموزش اشتغال را سپری كرده‎اند كه در این میان 780 نفر مشغول به كارند.


حجت الاسلام والمسلمین سید علی تهامی در آیین تكریم و معارفه مدیركل آموزش فنی و حرفه ای استان قم در خانه معلم عنوان كرد: بیكاری معضلی بزرگ است و باید با حركت های جهادی در رفع بیكاری و مقابله با صدمه ها كوشش كرد.
مدیركل امور زندان های استان قم اضافه كرد: سازمان فنی و حرفه ای استان قم، قدم های بزرگ و جهادی در آموزش مهارت ها و حرفه آموزی به زندانیان برداشته است و تعداد زیادی از زندانیان به وسیله آموزش های لازم یا به اشتغال رسیده اند و یا در صف اشتغال اند.
وی بیان نمود: اشتغال در زندان باعث می شود افراد به سطحی از درآمد دست یابند و پس از رهایی از زندان با عنایت به حرفه و فنی كه آموخته اند كمتر به سمت و سوی جرائم كشیده شوند.
حجت الاسلام والمسلمین تهامی تصریح كرد: تابحال 1730 نفر از زندانیان قم، آموزش اشتغال را سپری كرده‎اند كه در این میان 780 نفر مشغول به كارند.
وی خاطرنشان كرد: عملكرد اداره كل آموزش فنی و حرفه ای استان قم در زندان ها بسیار موفق است و یك هزار و 50 نفردربند انتظار منتظر فراهم شدن شرایط مناسب برای اشتغال هستند.
مدیركل امور زندان های استان قم عنوان كرد: همچون بهترین ابزار اصلاح، تربیت و بازگشت شرافتمندانه به جامعه، اشتغال زندانیان است و با عرضه آموزش های مهارتی به زندانیان می توان بازگشت به زندان را كم كرد.
وی اظهار داشت: مسئله اشتغال زایی زندانیان به صورت جدی در استان قم در حال پیگیری بوده و كارفرمایان پس از آزادی زندانیان از آنها حمایت های لازم را انجام می دهند.



1398/11/02
22:53:48
5.0 / 5
4349
تگهای خبر: آموزش , علم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه