تمام قوانین مدارس دولتی بر مدارس غیردولتی باز حاكم است

تمام قوانین مدارس دولتی بر مدارس غیردولتی باز حاكم است

پروژه آسان: رئیس سازمان مدارس و مراكز غیردولتی و مشاركت ها اظهار داشت: امروزه استفاده از قانون شوراهای آموزش وپرورش یك انتخاب نیست بلكه یك لزوم است.


به گزارش پروژه آسان به نقل از ایسنا، مجتبی زینی وند در گردهمایی مشترك اعضای شورای معاونان و مدیران كل آموزش وپرورش استان های كشور در اردوگاه شهید باهنر تهران اظهار نمود: شوراهای آموزش وپرورش یكی از بازوهای توانمند آموزش وپرورش است و گفتمان سازی از راه رسانه ها یكی از برنامه هفته های شوراها است.
وی ادامه داد: یكی از ظرفیت های خوب برای حل مشكلات فعلی، شوراهای آموزش وپرورش است و مهم ترین هدف قانون شوراها بسیج همه امكانات برای حل مشكلات است.
زینی وند اشاره كرد: در هفته بزرگداشت شوراها استان های برتر مشخص می شوند و از همه دستگاه هایی كه با شوراها همكاری می كنند، تجلیل خواهد شد.
وی اظهار نمود: استفاده از قانون شوراها یك انتخاب نیست بلكه یك لزوم است و باید با استفاده از ظرفیت شوراها فاصله بین جامعه و آموزش وپرورش را كاهش دهیم و اعتماد عمومی را به آموزش وپرورش تقویت نماییم.
رئیس سازمان مدارس و مراكز غیردولتی و مشاركت های مردمی اشاره كرد: برای تحرك و پویایی شوراها نیازمند احداث انگیزه در اعضای شوراها هستیم پس برای تحقق آن باید در هفته شوراها از فعالان تجلیل شود.
وی افزود: نظارت به هنگام و به موقع می تواند سبب تشخیص به موقع و انجام تغییرات مؤثر باشد و شورای نظارت استان و مركزی برمبنای ماده ۲قانون این مدارس نظرات را بر عهده آموزش وپرورش است.
زینی وند اظهار داشت: تمام قوانین حاكم بر مدارس دولتی بر مدارس غیردولتی باز حاكم است و نظارت مدارس غیردولتی باز بر عهده سرگروه های آموزشی است، پس همه بخش ها برای نظارت دقیق و همه جانبه بر مدارس غیردولتی باید تلاش كنند.
به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، وی اشاره كرد: شورای نظارت استان فقط می تواند صدور مجوز برای فعالیت مدارس غیردولتی را صادر كند پس كسی كه بخواهد مدرسه غیردولتی دایر كند باید بررسی شود آیا هزینه یك سال اداره آن مدرسه را بدون دریافت مشاركت ها دارد یا خیر؟، برای اینكه بضاعت مالی مؤسسین مدارس مذكور موجب مشكلاتی در اداره مدرسه خواهد شد.
رئیس سازمان مدارس و مراكز غیردولتی و مشاركت های مردمی اذعان كرد: خرید خدمات آموزشی یك سیاست كلی است كه در دستور دولت قرار دارد و معاونت های مختلف باز وظایفی را بر عهده دارند.




1397/10/12
14:42:57
5.0 / 5
4450
تگهای خبر: آموزش , خدمات , دستگاه , مدارس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه