بطحایی: مجدانه به دنبال پرورش مفهوم مدیریت جهادی در كودكان كشور هستیم

بطحایی: مجدانه به دنبال پرورش مفهوم مدیریت جهادی در كودكان كشور هستیم

پروژه آسان: وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: یكی از اهدافی كه در وزارتخانه مجدانه دنبال آن هستیم این است كه مدیریت جهادی را در كودكان مان پرورش دهیم و آنان را با ابعاد گوناگون این مفهوم آشنا سازیم.


به گزارش پروژه آسان به نقل از ایسنا، محمد بطحایی طی سخنانی در پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی با اشاره به اینكه یكی از مهمترین مولفه های كار جهادی انجام امور با نیت الهی است، اظهار داشت: بالا رفتن تحمل و پایداری برای رسیدن به اهداف، مهمترین مولفه مدیریت جهادی است. همین طور نیت الهی مهمترین وجه افتراق میان این شیوه مدیریت با سایر موارد مدیریت است.
وی ادامه داد: مایه افتخار من است كه به نمایندگی از كسانی صحبت می كنم كه در مقام معلم به دورترین نقاط كشور می روند و در كوهستان ها و جنگل ها و روستاهای دور به تعلیم كودكان این سرزمین می پردازند و به حق در كار جهادی نمونه های بهادار ای به شمار می روند. همین طور معلمان و مدیران مدارس در تمام نقاط كشور كه برخلاف همه سختی ها و كمبود امكانات و با تحمل بازیگوشی های نوجوانان و كودكان، وظیفه خودرا به خوبی انجام می دهند و این مایه افتخار من است كه در جمع حاضر به نمایندگی از آنان سخن می گویم.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینكه نام این وزارتخانه ذهن بسیاری را به سمت كمبود امكانات و تجهیزات می برد، اظهار نمود: یكی از مولفه های مدیریت جهادی همین است كه در شرایطی باید كار كرد كه امكانات فراوانی در اختیار نیست وگرنه دیگر نمی توان لفظ جهادی را به آنگونه از مدیریت اطلاق كرد.
بطحایی افزود: همانطور كه ما سپس حادثه زلزله پارسال كرمانشاه به سرعت چراغ مدارس را در 6 شهرستانی كه گرفتار زلزله شده بودند روشن كردیم تا تعلیم و تحصیل كودكان آن مناطق از دست نرود و این تنها چیزی نبود كه از طریق اندازی مجدد مدارس در آن مناطق به دست می آمد بلكه چراغ امید به آینده هم برای مردم روشن می شد.
وی ادامه داد: ما در كوتاه ترین زمان توانستیم نزدیك به هشتاد مدرسه را در مدت زمان كوتاهی در مناطق زلزله زده به همت نهادهای مربوطه و خیرین مدرسه ساز بازسازی نماییم و در مهرماه آماده دانش آموزپذیری سازیم.
بطحایی اظهار نمود: یكی از اهدافی كه در وزارت آموزش و پرورش مجدانه دنبال آن هستیم این است كه مدیریت جهادی را در كودكان مان پرورش دهیم و آنان را با ابعاد گوناگون آن آشنا سازیم.
او در آخر اشاره كرد: ما امروز با افتخار باید بگوییم كه برخلاف همه سختی هایی كه بر كشورمان تحمیل میگردد شاخص های آموزش و پرورش مان در سطح بین المللی قابل تقدیر و توجه است و از آنان در ژورنال های بین المللی بعنوان نمونه هایی از پیشرفت ایران یاد میگردد. همین طور امروز از حیث كیفی هیچگونه تفاوت و تبعیضی میان دختران و پسران ما برای رسیدن به فرصت های تحصیلی وجود ندارد.



1397/10/25
14:37:37
5.0 / 5
4394
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش , تحصیل , دانش آموز
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه