مذاكره برای رفع مشكل استخدام رسمی آزمایشی دانشجو معلمان سال های آتی

مذاكره برای رفع مشكل استخدام رسمی آزمایشی دانشجو معلمان سال های آتی

پروژه آسان: وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینكه بودجه طرح شهاب حذف نشده است اظهار نمود: همچنان طرح شهاب را در دستوركار خواهیم داشت. طرح شهاب یكی از مترقی ترین روش های شناسایی استعدادهاست و با قدرت و جدیت در آینده ادامه خواهد یافت.


به گزارش پروژه آسان به نقل از ایسنا، سیدمحمد بطحائی در حاشیه مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب اسلامی كه در مدرسه رفاه انجام شد با اشاره به رشد برخی شاخص های آموزشی از سال ۵۷ تا كنون اظهار داشت: رشد خوبی در شاخص های آموزشی اتفاق افتاده است اما نیازمند همفكری و یاری سایر نهادها هستیم و باید با سرعت بیشتری حركت نماییم.
وی ادامه داد: در امتداد اجرای سند تحول و ارتقای شایستگی های نیروی انسانی اقدامات خوبی صورت گرفته است. در بودجه سال ۹۸ باز با مساعدت نمایندگان مجلس در حوزه طرح های عمرانی و فضا و تجهیزات اتفاقات خوبی افتاده است. امیدواریم در سال آینده باوجود مضایق اعتباری بتوانیم گام های مؤثری برداریم.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینكه بودجه طرح شهاب حذف نشده است اظهار نمود: همچنان طرح شهاب را در دستوركار خواهیم داشت. طرح شهاب یكی از مترقی ترین روش های شناسایی استعدادهاست و با قدرت و جدیت در آینده ادامه خواهد یافت.
وی درباره مشكل استخدام رسمی آزمایشی دانشجو معلمان ورودی سال ۹۷ باز اظهار داشت: یك اختلاف برداشت حقوقی از اسناد بالادستی وجود دارد. برای امسال مشكل حل شده و برای سال های آینده باز مذاكرات در حال انجام می باشد و امیدوارم این مسئله حل شود و كسانی كه می خواهند وارد آموزش و پرورش شوند نگران این مساله نباشند. تمام تلاش خودرا خواهیم كرد كه احكام همان رسمی آزمایشی باشد.
بطحائی درباره توزیع شیر در مدارس اظهار نمود: برای امسال هنوز ابلاغ اعتبار داده نشده است، تا زمانی كه تخصیص داده نشود نمی توانیم آنرا اجرا نماییم و قراردادهایی را با شركت ها منعقد نماییم. البته دولت مصمم است و امیدواریم با تخصیص خزانه بتوانیم در ایام باقی مانده به اختتام سال بتوانیم اعتبارات را دریافت و حداقل دو سه وعده شیر را توزیع نماییم.
بطحائی درباره لغو حكم مدیر یك روز منصوب شده بابل اظهار نمود: برای انتصاب مدیران یك رویه داریم متأسفانه رویه ای كه باید طی می شد طی نشده بود و برای دومین بار بود كه این اتفاق در آن استان می افتاد. باید حتماً این رویه اداری طی می شد. پس از طی مراحل اداری تصمیم گیری خواهد شد. اتفاقاً یكی از نشانه های استقلال آموزش و پرورش است.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش دستگاهی با یك میلیون شاغل است. اگر بنا باشد رویه های طراحی شده طی شود و مجوزهایی كه باید گرفته شود گرفته نشود، نمی توان امور را پیش برد. این اتفاق و برخورد فقط برای استان مازندران نبود و در استان دیگری هم رخ داده بود و دقیقاً برای كاهش دخالت های بیرونی است و مصر هستیم رویه های لازم طبق پیش بینی ها رعایت شود.
وزیر آموزش و پرورش درباره ایرادات كتاب های درسی باز اظهار داشت: تا پایه دوازدهم كتب مشمول تغییر شده اند و تا ۱۴۰۰ تغییر نمی كنند، اما به این معنا نیست كه اگر اشكالی وجود داشت به آن بی توجه باشیم. نظراتی كه از طرف معلمین به سازمان پژوهش منعكس می شود در گروه های مختلف مورد بررسی قرار می گیرد. مواردی وجود دارد كه نظرات معلم وارد نیست و یا اشكال در حدی نیست كه نیاز به تغییر داشته باشد. از همكارانم درخواست می كنم حتماً نقایص كتب درسی را منعكس كنند و ناامید نباشند كه مورد توجه قرار نمی گیرد. حتماً بررسی می شود.




1397/11/13
15:09:36
5.0 / 5
4322
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش , پژوهش , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه