بودجه 97 آموزش و پرورش استانی می گردد

بودجه 97 آموزش و پرورش استانی می گردد

به گزارش پروژه آسان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: بودجه و اعتبارات آموزش و پرورش، سال آینده به صورت استانی خواهد شد.


به گزارش پروژه آسان به نقل از ایسنا، علی الهیار تركمن در گردهمایی و هم اندیشی ذیحسابان ادارات كل آموزش و پرورش كشور اظهار نمود: همه نظریه پردازان راه توسعه و پیشرفت را در آموزش و پرورش می بینند.
وی بیان كرد: در مورد اجرای بودجه 1396 از جانب وزارت، مبلغی اختصاص داده شد و به تازگی هم یكسری ابلاغیه هایی به استان ها ابلاغ گردیده است.
الهیار تركمن اعلام نمود: در سال آینده بودجه و اعتبارات آموزش و پرورش به صورت استانی خواهد شد.
وی خاطرنشان كرد: بحث بودجه، پاشنه آشیل های سخت آموزش و پرورش شده است و تا زمانی كه منابع لازم برای این كار وجود نداشته باشد نمی توانیم موفقیتی را متصور شویم و به همین جهت بحث بودجه همچون موضوعات اساسی است كه لازم است در تمام زمینه های آن ورود پیدا كنیم.
به گفته وی، وزارت آموزش و پرورش از كسری بودجه مزمن رنج می برد كه خود معلول عوامل دیگری است. شروع كسری بودجه به دهه 60 برمی گردد كه رشد جمعیت دانش آموزی بسیار بالا بود.
وی با اشاره به اصلاح شكل بودجه ریزی اظهار داشت: ما نیاز داریم شكل بودجه ریزی را در آموزش و پرورش تغییر دهیم كه نیازمند تخصص است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بیان كرد: هم اكنون در حال تحلیل بسته های خاص برای شیوه های تامین مالی برای آموزش و پرورش هستیم.
براساس گزارش روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، وی خاطرنشان كرد: درآمدزایی در آموزش و پرورش به دلایل مختلف امكان ناپذیر است و مدرسه بعنوان واسطه باید منابع بیرون را به فضای داخل وارد كند.


 

1396/09/10
00:02:07
5.0 / 5
4541
تگهای خبر: آموزش و پرورش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه