دارالقرآن های لطمه دیده از سیل ترمیم می‎شوند

دارالقرآن های لطمه دیده از سیل ترمیم می‎شوند

پروژه آسان: مدیركل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با اشاره به این كه در عرصه فعالیت های قرآنی نیازمند مسائل هنری هستیم و در این راستا تعامل كانون فرهنگی ادب و دارالقرآن های آموزش و پرورش لرستان سازنده خواهد بود، اظهار داشت: اهتمام داریم تا دارالقرآن های لطمه دیده از سیل را ترمیم نماییم.


به گزارش پروژه آسان به نقل از ایسنا، محمدرضا مسیب زاده در آیین اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان خرم آباد، اظهار نمود: هفت میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در مسابقات قرآن آموزش و پرورش شركت كردند.

مسیب زاده فراگیری در عین اثرگذاری را اصل دوم در فعالیت های قرآنی وزارت آموزش و پرورش دانست و اظهار داشت: اصل دیگر در فعالیت های قرآنی توسعه مشاركت است.

مدیركل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش وپرورش محور تحول در كشور را آموزش و پرورش برشمرد و اضافه كرد: بالقطع برای تحقق این امر همه بخش ها و دستگاه های فرهنگی باید به كمك آموزش و پرورش بیایند.

وی با ذكر این مطلب كه تبلور عینی مشاركت را در مسابقات حفظ جز سی قرآن دیدیم، اشاره كرد: با مشاركت صدا و سیما، اوقاف و وزارت ارشاد دو میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در مسابقات حفظ جز سی شركت كردند.

مسیب زاده با اشاره به این كه در عرصه فعالیت های قرآن نیازمند مسائل هنری هستیم و در این راستا تعامل كانون فرهنگی ادب و دارالقرآن های آموزش و پرورش لرستان سازنده خواهد بود، اشاره كرد: دارالقرآن های لطمه دیده از سیل ترمیم خواهند شد و همین طور دبیرخانه مكبری در لرستان راه اندازی می شود.





منبع:

1398/02/11
20:10:44
5.0 / 5
4832
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش , دانشگاه , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه