آغاز راه اندازی مدارس سبز در ۳ استان

آغاز راه اندازی مدارس سبز در ۳ استان

پروژه آسان: معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس كشور از كلنگ زنی مدارس سبز در تهران، سیستان و بلوچستان و قزوین در آینده نزدیك آگاهی داد و اظهار داشت: مجموعه فاكتورهای مدرسه سبز طی یك ماه آینده نهایی می شود.


به گزارش پروژه آسان به نقل از ایسنا، داریوش ورناصری در افتتاحیه گردهمایی آموزشی تخصصی مدیریت سبز كه در باشگاه فرهنگیان انجام شد با اشاره به اینكه از سال ۹۷ چند رویكرد اساسی را در برنامه های سازمان گنجاندیم كه همچون آنها می توان به مدرسه سبز اشاره نمود اظهار داشت: كارگروه های مختلفی در استان ها شكل گرفت و تعدادی به صورت پایلوت اقداماتی را آغاز كردند.
وی ادامه داد: سه سوژه اجرای مدارس سبز، آموزش و پژوهش در دستوركار قرار گرفته و در هر سه محور هفت استان همچون تهران، زنجان، قزوین، سیستان و بلوچستان، خوزستان، فارس و آذربایجان غربی فعالیت هایی را كلید زده اند.
وی اشاره كرد: آموزش در اولویت است تا در نهایت بتوانیم مدارس سبز را در همه استان ها عملیاتی نماییم. همین روزها مدرسه سبز در تهران و همین طور در سیستان و بلوچستان و قزوین كلنگ زنی می شود.

ورناصری با اشاره به اینكه مدارس جدید احداثی باید از ابتدا فاكتورهای مدرسه سبز را اعمال كنند كه طرح آن آماده شده و تا یك ماه آینده نهایی می شود اظهار داشت: بخش دوم مدارس نیمه تمام و بخش سوم مدارس دایر هستند كه رویكرد ما اعمال شاخص هایی برای تبدیل كردن آنها به مدرسه سبز است.
وی افزود: امیدواریم سایر استان ها نیز به سرعت به این طرح بپیوندند. هر ۳۱ استان باید مدرسه سبز را در هر سه محور پیاده كنند.
معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس كشور با اشاره به اینكه مدیریت سبز طرح جدیدی است و حتما با مشكلاتی در حین اجرا روبرو خواهیم شد اظهار نمود: برای رفع مشكلات موجود تلاش می نماییم و آموزش و پژوهش را به صورت جدی پیگیری می نماییم. جلسات مختلفی در سازمان نوسازی در حال برگزاری است و در اسفند ماه جاری همایش ملی مدیریت سبز در هرمزگان برگزار می گردد.




منبع:

1398/05/06
13:25:18
5.0 / 5
4493
تگهای خبر: آموزش , پژوهش , شاخص , مدارس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه