مدیركل آموزش و پرورش استان بوشهر:

جشنواره نوجوان خوارزمی تركیبی از علم و عمل دانش آموزان را در بر می گیرد

جشنواره نوجوان خوارزمی تركیبی از علم و عمل دانش آموزان را در بر می گیرد

به گزارش پروژه آسان ایسنا/بوشهر مدیركل آموزش و پرورش بوشهر اظهار داشت: جشنواره خوارزمی تركیبی از علم و عمل دانش آموزان را در بر می گیرد و دانش آموزان خلاق با داشتن ایده های نو می توانند در آن موفق تر ظاهر شوند.


علیمراد كرمی بامداد امروز در همایش تجلیل از برترین های پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی استان بوشهر در كانون امام خمینی (ره) شهر بوشهر اظهار نمود: اولیا، معلمان و سرگروه های آموزشی در كنار دانش آموزان در روند اجرا و برگزاری جشنواره خوارزمی تلاش می كنند تا دانش آموزان بتوانند موفقیت كسب كنند.
وی با اشاره به اینكه جشنواره نوجوان خوارزمی تركیبی از علم و عمل دانش آموزان را در بر می گیرد، افزود: با عنایت به اینكه خلاقیت فاكتور بسیار مهمی در كسب موفقیت به حساب می آید دانش آموزان خلاق با داشتن ایده های نو و جذاب می توانند در این جشنواره موفق تر ظاهر شوند.
مدیركل آموزش و پرورش استان بوشهر میزان مشاركت دانش آموزان در مرحله آموزشگاهی این جشنواره را پارسال خیلی خوب ارزیابی كرد و اظهار داشت: بیشتر از ۵۹ هزار نفر از دانش آموزان استان در مرحله آموزشگاهی این جشنواره شركت داشتند كه با عنایت به جمعیت دانش آموزی این دوره تحصیلی هر دانش آموز در بیشتر از یك محور شركت داشته است.
كرمی اضافه كرد: دانش آموزان استان در سال تحصیلی گذشته در محورهای ادبیات فارسی و فعالیتهای آزمایشگاهی رتبه اول كشوری و در سایر محورها رتبه سوم را كسب كردند و امسال هم امید است دانش آموزان استان رتبه های بهتری نسبت به سال قبل كسب كنند.
وی خواهان همكاری دستگاه های اجرایی در اجرای جشنواره نوجوان خوارزمی شد و خاطرنشان كرد: شركت توزیع نیروی برق استان در پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی با آموزش و پرورش همكاری داشته است.
این مسئول تصریح كرد: دانش آموزان موفق این جشنواره با داشتن ایده های نو سهم مهمی در پیشرفت آینده كشور خواهند داشت و با تفكر خلاق خود تغییرات مثبتی ایجاد خواهند كرد.
به گزارش پروژه آسان به نقل از ایسنا، در انتها این همایش از شمشین جشنواره نوجوان خوارزمی در حضور مسئولان آموزش و پرورش استان و همینطور معلمان فعال این جشنواره و دانش آموزان برتر رونمایی گردید.



1398/10/08
10:54:21
5.0 / 5
4224
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش , تحصیل , دانش آموز
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه