نامه تشكر وزیر آموزش و پرورش به مقام معظم رهبری

نامه تشكر وزیر آموزش و پرورش به مقام معظم رهبری

به گزارش پروژه آسان وزیر آموزش و پرورش در نامه ای از پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در هفته بزرگداشت مقام معلم تشكر و قدردانی كرد.


به گزارش پروژه آسان به نقل از ایسنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، متن کامل نامه محسن حاجی میرزایی به حضرت آیت الله خامنه ای رهبرمعظم انقلاب به شرح زیر است:
«حضرت آیت الله العظمی خامنه ای
رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)
با سلام و احترام
معلمان و مربیان کشور در هفته ی بزرگداشت مقام معلم سال جاری به علت رعایت فاصله گذاری اجتماعی، از فیض دیدار و بهره مندی از رهنمودهای عالمانه حضرتعالی محروم شده اند اما پیام پرارزش و با طراوت معظم له، جانی تازه و انگیزه ای مضاعف در کالبد تعلیم و تربیت دمیده است.
آموزش و پرورش افتخار دارد که در راه فتح قله های دانش، بینش و مهارت، به رسالت خود در تکوین و تعالی هویت نسل جدید برای پایه گذاری تمدن نوین اسلامی، به اسنادی چون سند تحول بنیادین و بیانیه ی گام دوم انقلاب اسلامی پایبند است و از همه ظرفیت های خود برای تحقق آنها بهره می گیرد.
معلمان شریف و وظیفه شناس کشور در شرایط سخت شیوع ویروس کرونا، ضمن تداوم آموزش و یادگیری، شریک غم و شادی مردم بوده اند و جلوه های زیبایی از ایثار و گذشت را به معرض نمایش گذاشته اند.
امروز تقویت شأن و شخصیت معلم، زمینه سازی برای حفظ و بهبود انگیزه و ارتقای دانش و صلاحیت های حرفه ای و شغلی او و تحکیم رابطه با نهاد حوزه علمیه و دانشگاه نقش بسزایی در ایفای این نقش تاریخ ساز دارد.
ما مصمم هستیم با استفاده از اهداف و راهبردهای سند تحول، مدرسه و دانش آموزان را بعنوان کانون اصلی تحولات، به جلوه گاهی از دست آوردهای بزرگ تعلیم و تربیت تبدیل نماییم و نمودهای جذاب، شوق آفرین، برانگیزاننده و تأثیرگذار آنرا در معرض داوری همگان قرار دهیم. نظام تعلیم و تربیت اسلامی با پشتوانه فرهنگ غنی اسلام می تواند و باید پاسخگوی نیازهای امروز و فردای جامعه بزرگ ایران و همه علاقه مندان به فرهنگ متعالی اسلامی باشد.
با گرامیداشت یاد شهدای معلم و دانش آموز، بعنوان خدمتگزار بزرگ ترین دستگاه اجرایی کشور هفته ی بزرگداشت مقام معلم را به حضرت عالی صمیمانه تبریک عرض می کنم و امیدوارم در آینده ای نزدیک با فراهم آمدن زمینه ها، در معیّت معلمان برگزیده ی کشور به محضر آن رهبر حکیم و دوراندیش شرفیاب شویم.
دوام سلامت و توفیق آن جناب را از خداوند بزرگ خواهانم».




منبع:

1399/02/17
14:30:32
5.0 / 5
2677
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش , اجتماعی , دانش آموز
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه