معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران:

مدارس با رعایت پروتكل بهداشتی امروز بازگشایی شد

مدارس با رعایت پروتكل بهداشتی امروز بازگشایی شد

پروژه آسان: مازندران معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران اظهار داشت: مدارس استان باتوجه به تمهید مقدمات ضدعفونی و گندزدایی همزمان با سراسر كشور بامداد امروز بازگشایی شده است.


اسفندیار نظری در گفت و گو با ایسنا در خصوص بازگشایی مدارس استان مازندران اظهار نمود: بر طبق تصمیم ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا مدارس سراسر کشور از ۲۷ اردیبهشت ماه بازگشایی شد که این استان هم باتوجه به تمهید مقدمات ضدعفونی و گندزدایی مدارس و برگزاری جلسات گوناگون با مدیران و تشکیل شورای آموزش و پرورش در سطح شهرستان و مناطق همین طور با آمادگی که از قبل با مدیران مدارس انجام شده بود، امروز همزمان در سراسر استان تمامی مدیران، معلمان و عوامل اجرایی حضور پیدا کردند.
وی اشاره کرد: حضور دانش آموزان الزامی نیست و فقط دانش آموزانی که محروم از آموزش مجازی بودند و نیاز به آموزش داشتند (نه همه دانش آموزان) امروز در مدارس برابر برنامه هفتگی جهت رفع اشکال حضور پیدا کردند.
معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران اشاره کرد: کلاس درسی تشکیل نخواهد شد بلکه فقط برای رفع اشکال است و این حالت در ۴ هفته یعنی از ۲۷ اردیبهشت تا ۲۷ خرداد انجام می شود.
نظری اضافه کرد: امتحان حضوری در دوره ابتدایی، متوسطه اول (پایه هفتم و هشتم) و متوسطه دوم (پایه دهم و یازدهم)گرفته نمی گردد.
وی افزود: پایه نهم جهت هدایت تحصیلی و تاثیرگذاری نمره پایانی در هدایت تحصیلی امتحان حضوری آن هم نه هماهنگ بلکه در سطح مدرسه با هماهنگی شورای مدرسه برگزار می شود.
معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: اما در پایه دوازدهم امتحانات نهایی که از قبل هم اعلام شده بود از تاریخ ۱۷ خرداد لغایت ۱۶ تیربا رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگذار خواهد شد.
نظری بیان کرد: در دوره ابتدایی، پایه هفتم، هشتم، دهم و یازدهم در آخر این ۴ هفته آموزشی البته برای دانش آموزانی که از آموزش مجازی برخوردار نبودند و یقین حاصل کردند که آموزش به تمام کافی و وافی صورت گرفت ان شاءالله با نظر معلم و مدیر نمره پایانی به دانش آموزان داده می شود.
وی ادامه داد: انتظار ما از خانواده ها این است که از تجمع در مدرسه اجتناب کنند و دانش آموزان حتما ماسک و دستکش به همراه داشته باشند و اگر کادر آموزش یا دانش آموزی گرفتار بیماری شد تحت هیچ عنوان در مدرسه حضور پیدا نکنند.
معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران اشاره کرد: امیدواریم دراین ۴ هفته، آموزش دانش آموزان حل شود تا بتوانیم با همت همه عزیزان سال تحصیلی ۹۸-۹۹ را به انتها برسانیم.




منبع:

1399/02/27
23:49:54
5.0 / 5
2437
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش , اجتماعی , بیمار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه