هیولای 1000 اسب بخاری مرسدس

هیولای 1000 اسب بخاری مرسدس

به گزارش پروژه آسان، وقتی برابوس دست به تیونینگ مرسدس بزند، نتیجه چیزی فراتر از انتظار خواهد بود؛ تلفیقی از قدرت و طراحی فضایی.


به گزارش پروژه آسان به نقل از خبر آنلاین، به نقل از زومیت، مرسدس AMG GT کوپه با دستان توانمند برابوس به هیولایی ۱۰۰۰ اسب بخاری تبدیل گشته است. این نسخه ی سفارشی که Brabus ۱۰۰۰ نام دارد، فراتر از تیون ساده است و تلفیقی از طراحی تهاجمی، فناوری پیشرفته و عملکرد خیره کننده را ارائه می کند.
برابوس هنوز قیمت نهائی Brabus ۱۰۰۰ را اعلام نکرده است، اما با توجه به این که نسخه ی پایه ی این خودروی لوکس دو در بیشتر از ۱۸۵ هزار پوند قیمت دارد، نباید انتظار قیمت معمولی داشت.


اصلاحات شرکت آلمانی روی Brabus ۱۰۰۰ فقط به ظاهر ختم نمی گردد. قلب تپنده ی این خودرو یعنی موتور V۸ توئین توربوی AMG بشدت ارتقاء یافته و حجم آن از ۴ به ۴٫۵ لیتر رسیده است و دو توربوشارژر جدید با فشار بالاتر هم روی آن نصب شده اند.
نکته ی جذاب تر این که قدرت اعجاب انگیز Brabus ۱۰۰۰ فقط از پیشرانه ی V۸ به دست نمی آید. این خودرو بر مبنای مدل GT ۶۳ S E Performance ساخته شده است؛ همان مدلی که از موتور برقی ۱۹۷ اسب بخاری روی محور عقب بهره می برد. به این ترتیب، موتور V۸ برای رسیدن به مجموع خروجی ۱۰۰۰ اسب بخار باید حدود ۸۰۰ اسب بخار قدرت تولید نماید.


پیشرانه هیبریدی Brabus ۱۰۰۰ قبلاً در مدل چهاردر Brabus Rocket ۱۰۰۰ هم استفاده شده بود و گشتاور تعجب آور ۱۸۲۰ نیوتن متر تولید می کرد. با این وجود، برای حفاظت از گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک، این گشتاور در مدل جدید به ۱۶۲۰ نیوتن متر محدود شده است.
شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت Brabus ۱۰۰۰ فقط ۲٫۶ ثانیه است و این یعنی ۰٫۲ ثانیه سریع تر از مدل پایه AMG. حداکثر سرعت هم به شکل الکترونیکی روی ۳۱۹ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.
Brabus ۱۰۰۰ از نظر طراحی بیرونی با قطعات فیبر کربن همچون اسپلیتر، بال عقب، دیفیوزر و اسپویلرها ارتقایافته و جلوپنجره، با المان های جدید بازطراحی شده است. همینطور رینگ های ۲۱ و ۲۲ اینچی ناهمسان جلو و عقب، ظاهر عضلانی تری به خودرو بخشیده اند.
در داخل کابین Brabus ۱۰۰۰، ترکیب چرم سفارشی، فیبر کربن براق و آلومینیوم آنودایز شده قرمز، حسی از لوکس بودن در کنار هیجان رانندگی را القا می کند. هنوز جزئیاتی در رابطه با ی تغییرات فنی در سیستم تعلیق منتشر نشده، اما سیستم جدیدی برای تنظیم ارتفاع دردسترس خریداران قرار دارد. هنوز نمی دانیم این خصوصیت چطور با کمک فنرهای هیدرولیکی AMG هماهنگ خواهد شد.



منبع:

1404/05/10
10:32:59
5.0 / 5
15
تگهای خبر: آنلاین , اتومات , الكترونیك , شركت
این مطلب پروژه آسان را پسندیدید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر بدید
= ۸ بعلاوه ۳
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه

با پروژه آسان زمان را مدیریت کنید، نه پروژه‌ها را !