توضیحات اعزازی در مورد مقصرین تصادف اتوبوس دختران دبیرستانی

توضیحات اعزازی در مورد مقصرین تصادف اتوبوس دختران دبیرستانی

پروژه آسان: یك عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در مورد مقصرین تصادف اتوبوس دختران دبیرستانی بستان آباد اظهار نمود: جمع بندی تكمیلی در این خصوص باقی مانده است.


ضیاء الله اعزازی ملكی در گفت و گو با ایسنا درباره آخرین پیگیری های كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در مورد تصادف اتوبوس دانش آموزان تبریزی اظهار داشت: جمع بندی تكمیلی در این خصوص باقی مانده است، با مسئولین راهداری صحبت های لازم انجام شد، من هنوز مدارك پلیس را مشاهده نكردم، از آنها خواستم تا مدارك لازم را جمع آوری كنند تا توضیحات لازم را در جلسه كمیسیون عرضه دهم.
وی ادامه داد: راهداری مدعی است ما در این خصوص مقصر نیستم چون كه هنوز این آزادراه را تحویل نگرفته ایم، اما باید توجه نماییم چه راهداری این آزادراه را تحویل گرفته باشد و چه تحویل نگرفته باشد، راه در اختیار وزارت راه و شهرسازی است. ما در حال پیگیری این مورد هستیم.
این عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: باآنكه هدف ما این بود كه بیشتر به وضعیت مصدومین این حادثه رسیدگی نماییم، من یك شخص را بعنوان مسئول این مورد قرار دادم تا به صورت ویژه و به صورت مستمر به این مورد رسیدگی كند و با كادر درمانی در ارتباط باشد. تلاش كردیم مصدومین شرایط مناسبی داشته باشند. ما هنوز در حال پیگیری این مورد هستیم.
به گزارش پروژه آسان به نقل از ایسنا، یك دستگاه اتوبوس حامل دختران دبیرستانی شهرستان بستان آباد حوالی ساعت 14 روز چهارشنبه به تاریخ ۱۸ مهر ماه در آزادراه پیامبر اعظم (ص) واژگون شد كه به دنبال آن سه نفر از مسافران فوت شده و 38 نفر هم مصدوم شدند.
به دنبال این حادثه، كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی حمایت میرزاده و ضیاء الله اعزازی ملكی را به نمایندگی خود به محل حادثه اعزام كرد تا ضمن پیگیری دلایل و عوامل حادثه از نزدیك در جریان رسیدگی به وضعیت مصدومین این حادثه قرار گیرند.



1397/07/27
19:05:39
5.0 / 5
4482
تگهای خبر: آموزش , دانش آموز , درمان , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه