آخر مهلت ثبت نام اسكان نوروزی فرهنگیان

آخر مهلت ثبت نام اسكان نوروزی فرهنگیان

به گزارش پروژه آسان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینكه امروز، ۲۷ اسفند ماه آخرین مهلت ثبت نام اسكان نوروزی فرهنگیان است اظهار داشت: پیش بینی می نماییم ۱۴ میلیون نفر-روز از اسكان نوروزی فرهنگیان استفاده كنند.


علی الهیار تركمن در گفتگو با ایسنا، با اشاره به اسكان نوروزی فرهنگیان اظهار نمود: با عنایت به طولانی تر شدن تعطیلات نوروزی در سال ۹۸ پیش بینی می نماییم ۱۴ میلیون نفر-روز از اسكان نوروزی فرهنگیان استفاده كنند.
وی ادامه داد: ما همه مراكز خویش را تجهیز كرده ایم و حدود ۱۲ هزار پایگاه در چارچوب مراكز موقت و دائمی پذیرای میهمانان هستند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینكه ثبت نام در سامانه اسكان از چندین روز قبل شروع شده و تا ۲۷ اسفندماه یعنی امروز (دوشنبه) ادامه دارد. فرهنگیان باید حتما پیش از سفر اقدام به ثبت نام كرده باشند و مسافران بدون ثبت نام به مراكز رجوع نكنند. چونكه تقاضا در بسیاری استان ها بالا و ظرفیت محدود است.
الهیار تركمن افزود: بخصوص در تعطیلات مناسبتی حجم تقاضا برای سفرهای نوروزی بالاست. برای خیلی از خانواده ها شاید تنها زمان مسافرت، نوروز باشد اگر آموزش و پرورش ظرفیت های خویش را به جریان نیندازد شاید این امكان برای همه فراهم نشود. اسكان نوروزی برای بخش گردشگری هم یك فرصت به حساب می آید.
وی درباره امكان استفاده از اماكن اقامتی فرهنگیان در روزهای نوروز برای غیر فرهنگیان هم اظهار داشت: اولویت قطعی با كاركنان آموزش و پرورش است اما اگر در بعضی استان ها ظرفیت خالی وجود داشته باشد با هماهنگی استان، امكان استفاده غیرفرهنگیان هم وجود دارد.




1397/12/27
13:43:26
5.0 / 5
4345
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه