یك مسئول:

برندسازی مدارس اشتباه است

برندسازی مدارس اشتباه است

به گزارش پروژه آسان معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر برندسازی مدارس را كار اشتباهی دانست و اظهار داشت: متاسفانه این رویه در میان عموم مرسوم شده و همین سوژه موجب بروز معضل آموزشی در آموزش ابتدایی خواهد شد.


به گزارش پروژه آسان به نقل از ایسنا، محمود قاسمی قبل از ظهر امروز در كارگاه آموزشی برنامه تدبیر ویژه كارشناسان و رابطان معاونت آموزش ابتدایی در شهرستان ها و مناطق استان بوشهر، اظهار نمود: با عنایت به توانایی معلمان و مدیران مدارس هیچ یك از مدارس استان برتری خاص و محسوسی نسبت به دیگر مدارس در استان ندارد.
وی به جداسازی دانش آموزان در برخی از مدارس استان اشاره نمود و اظهار داشت: تفكیك دانش آموزان ممتاز و ضعیف فرصت یادگیری دانش آموزان را از هم سالان می گیرد.
قاسمی اشاره كرد: با جداسازی دانش آموزان بر طبق كارنامه تحصیلی كه بدون شك این كارنامه بیان كننده عملكرد تربیتی و آموزشی هیچ یك از دانش آموزان نیست به دانش آموزان خیانت می شود و در صورت مشاهده، این رویه با تذكر جدی روبرو خواهد شد.
مدرسه نباید كودكی را از دانش آموزان بگیرد
این مسئول نشاط بخشی و شاداب سازی مدارس ابتدایی را از الزامات یك آموزش و پرورش خوب دانست و تصریح كرد: اجرای مراسمات شاد و مفرح و برنامه های پویا با رعایت شئونات اسلامی و مناسبت های مذهبی می تواند نقش پر رنگی در روحیه دانش آموزان داشته باشد و نباید در اجرای این مراسمات افراط و تفریطی اتفاق بیافتد.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه كرد: دانش آموزان دوره ابتدایی باید كودكی كنند و مدرسه نباید این كودكی را از دانش آموزان بگیرد و فضای صرفا آموزشی را برای پرورش دانش آموزان در نظر بگیرد.
محمود قاسمی با اشاره به اینكه در سال قبل بیشتر از یك هزار اتاق بازی مدارس در برخی از استان های كشور به صورت پایلوت برپا بود كه بازخورد مثبتی داشت، افزود: استان بوشهر نیز در سال پیش رو از استان های اجرا كننده این طرح خواهد بود و این طرح با همكاری معاونت تربیت بدنی و سلامت استان گسترش خواهد یافت.




منبع:

1398/07/22
18:19:46
5.0 / 5
4394
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش , تحصیل , دانش آموز
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه