رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی خبر داد

معرفی 4 چهره ماندگار در كتب درسی یا تعیین تكلیف درس دهقان فداكار

معرفی 4 چهره ماندگار در كتب درسی یا تعیین تكلیف درس دهقان فداكار

پروژه آسان: رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به اقدامات انجام شده در حوزه ماندگاری قهرمانان ملی در كتب درسی اشاره كرد و اظهار داشت: این قهرمانان درس فداكاری و شجاعت آموخته و می توانند هویت اسلامی، انقلابی و ایرانی را تقویت كنند.


حجت الاسلام و المسلمین محی الدین بهرام محمدیان در گفت وگو با ایسنا، درباره ماندگاری قهرمانان ملی در كتب درسی اظهار نمود: درباره حذف درس دهقان فداكار از كتب درسی مطالبی بیان شده بود در حالی كه دهقان فداكار در كتب درسی وجود دارد و در درس "سیمای فداكاران" كلاس سوم ابتدایی به آن اشاره شده است.
وی اضافه كرد: در درس سیمای فداكاران به شهید فهیمده، ریزعلی خواجوی، سهام خیام و مرحوم امیدعلی معلم فداكار كه خودش را به آتش انداخت و دانش آموزانش را نجات داد پرداخته شده است.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با اشاره به اینكه هیچ گاه نام دهقان فداكار در این 50 سال از كتب درسی حذف نشده است، درباره پرداختن به قهرمانان ملی در محتوای آموزشی اظهار نمود: ما قهرمانان و چهره های ماندگاری در كشور داریم كه می توانند برای دانش آموزان ما الگو باشند.
محمدیان ادامه داد: این قهرمانان درس فداكاری و شجاعت آموخته و می توانند هویت اسلامی، انقلابی و ایرانی را تقویت كنند. ما اسطوره های حماسی و چهره های واقعی كه در جنگ و دوران دفاع مقدس افتخار آفریدند كم نداریم. همینطور در عرصه خدمات علمی و خدمت به مردم هم چهره های برجسته ای داریم كه به آنها در كتب درسی و سایر محتواهای آموزشی اشاره شده است.
وی ادامه داد: شاید بتوان ادعا كرد بیشترین تولیدات در زمینه معرفی چهره های خدوم در آموزش و پرورش و بخصوص در سازمان پژوهش، مجلات رشد و انتشارات مدرسه در قالب كتب مستقل آمده است.



1396/09/14
12:32:33
5.0 / 5
4756
تگهای خبر: دانش آموز , علم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه