واریز سری اول سرانه مدارس شبانه روزی از هفته آینده

واریز سری اول سرانه مدارس شبانه روزی از هفته آینده

به گزارش پروژه آسان معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اظهار نمود: از هفته آینده سری اول سرانه مدارس شبانه روزی واریز می شود و تا پیش از سال نیز بخش عمده ای از سرانه مدارس شبانه روزی پرداخت می شود.


به گزارش پروژه آسان به نقل از ایسنا، علی الهیار تركمن در حاشیه سفر به استان هرمزگان با اشاره به سرانه مدارس شبانه روزی، اظهار نمود: ۳۶۰ هزار دانش آموز كشور در مدارس شبانه روزی مشغول به تحصیل هستند كه فراهم آوردن امكانات رفاهی این دانش آموزان از اولویت های آموزش وپرورش است.
وی ادامه داد: با وجود محدودیت های مالی آموزش وپرورش، در تلاش هستیم تا از همه منابع در دسترس برای بهبود وضعیت مدارس شبانه روزی و تامین سرانه غذایی و رفاهی آنها بهره ببریم.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اشاره كرد: در سال قبل توانستیم۳۰۰ میلیارد تومان از منابع هدفمندی یارانه ها را به سمت مدارس شبانه روزی سوق دهیم و در طرح معیشتی نیز امیدواریم كه بتوانیم سهمیه خوبی برای این مدارس بگیریم.
به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، الهیار تركمن بابیان اینكه سرانه غذایی دانش آموزان مدارس شبانه روزی كمتر از ۵ هزار تومان است، اظهار داشت: ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات وزارت آموزش وپرورش مختص مدارس شبانه روزی است كه با هماهنگی های انجام شده با سازمان برنامه و خزانه كل كشور، از هفته آینده مرحله اول سرانه مدارس شبانه روزی واریز می شود و تا پیش از سال نیز بخش عمده ای از سرانه مدارس شبانه روزی پرداخت می شود.




منبع:

1398/10/18
18:48:34
5.0 / 5
4199
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش , تحصیل , دانش آموز
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه