وزارت آموزش وپرورش هیچ كانال رسمی در شبكه های اجتماعی و پیام رسان های خارجی ندارد

وزارت آموزش وپرورش هیچ كانال رسمی در شبكه های اجتماعی و پیام رسان های خارجی ندارد

به گزارش پروژه آسان مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش اعلام نمود: وزارت آموزش وپرورش هیچ كانال رسمی در شبكه های اجتماعی و پیام رسان های خارجی ندارد.


به گزارش پروژه آسان به نقل از ایسنا، در اطلاعیه وزارت آموزش وپرورش آمده است: "اخیراً در پیام رسان غیررسمی «تلگرام» برخی افراد با ساخت كانال خبری و با عنوان جعلی «وزارت آموزش وپرورش» مبادرت به برگزاری نظرسنجی با موضوع تعطیلی مدارس به بهانه شیوع ویروس كروناكرده اندكه سبب شده است تا برخی دانش آموزان عزیز و اولیای محترم تصوركنند این منابع خبری وابسته به وزارت آموزش وپرورش می باشد.
شایان ذكر است؛ وزارت آموزش وپرورش به استناد «بند ۷ مصوبه شورای عالی فضای مجازی با موضوع سیاست ها و اقدامات ساماندهی پیام رسان های اجتماعی» در خصوص اینكه هرگونه استفاده از پیام رسان های اجتماعی خارجی برای دستگاه های دولتی ممنوع می باشد، هیچ كانال رسمی در شبكه های اجتماعی و پیام رسان های خارجی شامل تلگرام و توییتر ندارد. پس وزارت آموزش وپرورش هرگونه وابستگی كانال های موجود با این وزارتخانه را تكذیب می كند.
از مخاطبان، دانش آموزان عزیز و اولیای گرامی آنها درخواست می شود تا اخبار و اطلاعیه های وزارت آموزش وپرورش را صرفاً بوسیله پورتال رسمی این وزارت خانه به آدرس www.medu.irو مراجع رسمی دنبال كنند و فریب برخی افراد و رسانه های غیر معتبر را نخورند.
گفتنی است؛ وزارت آموزش وپرورش حق قانونی خودرا جهت پیگیری اخبار كذب این كانال ها محفوظ می داند."





منبع:

1398/12/05
22:32:36
5.0 / 5
3742
تگهای خبر: آموزش , اجتماعی , دانش آموز , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه