تكذیب شایعه تمدید تعطیلی مدارس تا اردیبهشت

تكذیب شایعه تمدید تعطیلی مدارس تا اردیبهشت

پروژه آسان: مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای هرگونه خبرمنتشر شده در فضای مجازی و شبكه های اجتماعی غیررسمی در خصوص تمدید تعطیلی مدارس كل كشور تا اردیبهشت ماه سال 99را تكذیب نمود.


به گزارش پروژه آسان به نقل از ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: هرگونه تصمیم درباره تمدید تعطیلی مدارس كشور برعهده ستاد ملی مبارزه با كرونا است و اخبار مربوط به تصمیمات این ستاد، صرفا بوسیله رسانه ملی، خبرگزاری های رسمی و پورتال اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش به اطلاع فرهنگیان و خانواده ها خواهد رسید.
در این اطلاعیه آمده است؛ در شرایطی كه كشور به سبب شیوع ویروس كرونا نیاز به آرامش دارد، وزارت آموزش و پرورش با كمك رسانه ملی بوسیله سه شبكه رسمی سازمان صداوسیما و فضای مجازی جریان آموزش را در روزهای تعطیلی مدارس كماكان پیگیری می كند و دانش آموزان روزانه از این برنامه ها استفاده می نمایند.
بر اساس گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، درانتها این اطلاعیه آمده است: وزارت آموزش و پرورش، ضمن تكذیب این گونه ادعاهای واهی اعلام می شود كه این وزارتخانه حق قانونی خودرا جهت هرگونه اقدام حقوقی در مراجع قضایی برای خود محفوظ می داند.



1399/01/05
23:40:28
5.0 / 5
3228
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش , اجتماعی , دانش آموز
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه