عدم اعمال رتبه بندی یا افزایش50 درصدی امتیازحقوق برای فرهنگیان بازنشسته در سال 98

عدم اعمال رتبه بندی یا افزایش50 درصدی امتیازحقوق برای فرهنگیان بازنشسته در سال 98

به گزارش پروژه آسان معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینكه آن دسته از فرهنگیان كه پیش از اول اسفند ۹۸ بازنشسته شدند مشمول افزایش ۵۰ درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات كشوری نمی شوند اظهار داشت: این قوانین افزایشی و ارتقای رتبه مختص شاغلین و كاركنان بوده و افراد پس از بازنشستگی دیگر تابع مقررات صندوق بازنشستگی هستند.


علی الهیار تركمن در گفتگو با ایسنا، درباره آخرین اقدامات و رایزنی های انجام شده پیرامون اعمال امتیازات افزایش حقوق ناشی از رتبه بندی و قانون مدیریت خدمات كشوری برای بازنشستگان كه پارسال وعده هایی درباره آن داده شده بود اظهار نمود: آن دسته از معلمان كه پیش از اول مهر ۹۸ بازنشسته شدند مشمول رتبه بندی نشدند و آنهایی كه پس از این تاریخ بازنشسته شدند شامل مزایای آن طرح شدند.
وی اضافه كرد: همینطور آن دسته از فرهنگیان كه پیش از اول اسفند ۹۸ بازنشسته شدند، مشمول افزایش ۵۰ درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات كشوری نشدند.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینكه موارد این چنینی و پیگیری های مربوط به آن بر حسب قانون و از راه مجاری قانونی انجام می شود اظهار داشت: ما در پیام ها و مصاحبه هایمان چندین بار اعلام و درخواست كرده بودیم كه كسی در سال ۹۸ بازنشسته نشود و آنرا به سال ۹۹ موكول كند.
الهیار افزود: اما به هر صورت تعدادی با عنایت به شرایط و صلاحدید خود این كار را انجام دادند و این قوانین افزایشی و ارتقای رتبه مختص شاغلین و كاركنان بوده و افراد پس از بازنشستگی دیگر تابع مقررات صندوق بازنشستگی هستند.



1399/01/18
20:57:56
5.0 / 5
3013
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش , خدمات , علم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه