رئیس مركز امور بین الملل و مدارس خارج از كشور خبر داد

اعتراض معلمان به آزمون اعزام به خارج

اعتراض معلمان به آزمون اعزام به خارج

پروژه آسان: رئیس مركز امور بین الملل ومدارس خارج از كشور از تلاش این مركز برای تدوین نظام واحد آموزشی بین المللی برای مدارس خارج از كشور اطلاع داد.


به گزارش پروژه آسان به نقل از ایسنا، غلامرضا كریمی در نشست وزیر آموزش و پرورش با كاركنان مركز امور بین الملل ومدارس خارج از كشور اظهار نمود: بعد از ۴۰ سال از انقلاب، هنوز نظام واحد آموزشی بین المللی برای آموزش مدارس خارج از كشور نداریم و این در شرایطی است كه اغلب كشورهای دنیا و منطقه مانند تركیه وعربستان دارای نظام آموزشی بین المللی هستند.
ایشان در ادامه اضافه كرد: تلاش می نماییم ضمن حرفه ای ساختن مركز امور بین الملل مطالبات مدارس رانیز پاسخگو باشیم.
كریمی با اشاره به برگزاری آزمون اعزام به خارج معلمان اظهار داشت: با وجود همه تلاش ها برای استانداردسازی جذب معلمان موردنیاز، همچنان شاهد اعتراضاتی هستیم كه البته این طبیعی است، چونكه حداكثر ۹۷۰ نفر می توانیم جذب نماییم در صورتیكه بیش از ۱۷هزار و۳۰۰ نفر شركت كننده داشتیم.
قائم مقام وزیر آموزش و پرورش اضافه كرد: مبحث اتباع خارجی را یكی از مسائل بسیارمهم عرصه بین المللی دانست كه باید به آن پرداخته شود، جذب كودكان لازم التعلیم و عرضه آموزش های فراگیر از نقاط مثبت جمهوری اسلامی در مبحث اتباع خارجی در عرصه بین المللی است.
به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش پرورش، وی افزود: تعاملات با سازمانهای بین المللی یك لزوم است و تلاش ما بر تقویت این مهم می باشد و در این راستا فراهم ساختن شرایط تسهیل در رفت وآمد مسولین آموزشی بین ما و بعضی از كشور ها همچون تركیه و عراق است.
شایان ذكر است، در این دیدار تعدادی از كاركنان مركز بین الملل مسائل و مشكلات حوزه خویش را بیان نمودند.




1397/04/20
14:11:23
5.0 / 5
5075
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش , علم , مدارس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه