ابلاغ شیوه نامه ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در سال تحصیلی 99-98

ابلاغ شیوه نامه ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در سال تحصیلی 99-98

به گزارش پروژه آسان رئیس مركز امور بین الملل و مدارس خارج از كشور از ابلاغ شیوه نامه ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ اطلاع داد.


به گزارش پروژه آسان به نقل از ایسنا، غلامرضا كریمی در مورد ابلاغ این شیوه نامه اظهار داشت: در جهت اجرای سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران و به استناد مصوبه مورخ ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ هیئت محترم وزیران، شیوه نامه ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی پس از هماهنگی با دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت كشور و تصویب كمیته تخصصی آموزش و پژوهش كمیته عالی فرهنگی اتباع و مهاجرین خارجی جهت اجرا در مدارس سراسر كشور ارسال گردید.
وی ادامه داد: با توجه به دستور مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص ثبت نام همه دانش آموزان لازم التعلیم اتباع، در این شیوه نامه نحوه ثبت نام و ادامه تحصیل دانش آموزان اتباع خارجی دارای مدارك اقامت و دانش آموزانی كه مدارك هویتی و اقامتی تاریخ گذشته دارند و یا فاقد هرگونه مدارك هویتی و اقامتی معتبر می باشند و همینطور دانش آموزان فاقد مدارك تحصیلی یا دارای مدارك تحصیلی خارجی برای اجرا به مدارس اعلام شده است.
به گزارش معاونت روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش وپرورش، كریمی اظهاركرد: در تمامی فعالیت های آموزشی و پرورشی در درون مدرسه شامل برگزاری اردوها و مسابقات و فعالیت های فرهنگی و آموزشی و اجرای دوره های آموزش خانواده، دانش آموزان اتباع خارجی با دانش آموزان ایرانی دارای شرایط یكسان هستند بنابراین جداسازی دانش آموزان اتباع از سایر دانش آموزان ممنوع می باشد.
شایان ذكر است؛ شیوه نامه ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ در ۶ ماده، ۷ بند، ۱۳ تذكر، ۹ تبصره و ۱۳ ملاحظه در جلسه ۲۵ اردیبهشت به تصویب كمیته تخصصی آموزش و پژوهش اتباع و مهاجرین خارجی رسیده است.




منبع:

1398/04/03
14:08:19
5.0 / 5
4483
تگهای خبر: آموزش , پژوهش , تحصیل , دانش آموز
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه