بررسی چالش های آموزشی در كشور

میرتاج الدینی: تا مهرماه امسال، تكلیف حق التدریسی ها را تعیین كنید

میرتاج الدینی: تا مهرماه امسال، تكلیف حق التدریسی ها را تعیین كنید

به گزارش پروژه آسان نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم خطاب به وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: یكی از مطالبات نیروهای حق التدریسی تعیین تكلیف آنها در مهرماه جاری است. اگر این مبادرت به سال آینده موكول گردد، سوال از وزارتخانه شما را در مجلس شورای اسلامی كلید خواهیم زد.


به گزارش پروژه آسان به نقل از ایسنا، سید محمدرضا میرتاج الدینی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سخنان وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: نیروهای استخدامی و معلمین حق التدریسی را تعیین تکلیف کنید. قانون مصوب سال 1397، مشخص کرده است که عزیزان حق التدریسی باید تعیین تکلیف شوند. این مهم باید امسال اتفاق بیفتد. معلمین حق التدریسی درخواست های مشخص دارند اول برگزاری دوره آموزشی آنها که باید در تابستان امسال محقق شود دوم تعیین تکلیف آنها در مهرماه امسال. اگر این تعیین تکلیف به سال آینده موکول گردد، قهرا قانون عملی نخواهد شد و در آن زمان وظیفه سوال از وزارت آموزش و پرورش را در مجلس شورای اسلامی کلید خواهیم زد.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در مورد معلمان مدارس غیردولتی، اظهار نمود: آقای وزیر! شما بعنوان متولی بزرگ آموزش و پرورش باید فکری به حال معلمان مدارس غیردولتی که حدود 200 هزار نفر هستند بکنید. این عزیزان در دوره کرونا لطمه دیده و حقوق هم نمی گیرند.
وی با بیان این که «گزارش هایی از دانشگاه فرهنگیان به ما می رسد که در جهت تضعیف این نهاد است»، اظهار داشت: انتظار این است که اراده پشتیبانی از دانشگاه فرهنگیان وجود داشته باشد. همه مشکلاتی که در زمینه ی حق التدریسی ها و نهضتی ها داریم ناشی از دانشگاه فرهنگیان است این نهاد بموقع حمایت نمی گردد.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در آخر ضمن تاکید بر مشکلات آموزشیاران نهضتی خطاب به وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: دروازه ورود به آموزش و پرورش را فقط و فقط از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان قرار دهید.




منبع:

1399/03/26
23:57:01
5.0 / 5
2329
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش , دانشگاه , علم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه