رئیس آموزش و پرورش استثنایی بوشهر :

والدین از آموزش و هدایت دانش آموزان در فضای مجازی غافل نشوند

والدین از آموزش و هدایت دانش آموزان در فضای مجازی غافل نشوند

به گزارش پروژه آسان بوشهر رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر اظهار داشت: نقش والدین در آموزش بسیار مهم و حیاتیست و والدین باید بعنوان همیار معلم نقش خودرا به خوبی ایفا كنند و از آموزش دانش آموزان و هدایت آنها در فضای مجازی غافل نشوند.


نصراله نوروزی در نشست شورای اداری آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر اظهار نمود: بیش از 400 نیروی فعال در آموزش و پرورش استثنایی استان هدایت دانش آموزان با نیازهای ویژه را بر عهده دارند.
وی با اعلان اینکه دانش آموزان با نیازهای ویژه به جز پروسه آموزشی به مشاور، توانبخش و مددکار نیز نیاز دارند افزود: بیشتر دانش آموزان مخاطب آموزش و پرورش استثایی با توجه شرایط از خدمات لازم بهره مند می شوند.
رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر امسال حدود یک هزار و 200 دانش آموز استثنایی با معلولیت های هفت گانه دارد که از این تعداد 712 دانش آموز پسر و 424 دانش آموز آن نیز دختر است.
نوروزی با اعلان اینکه شرایط کرونایی حاضر کار آموزش دانش آموزان استثنایی سخت کرده است تصریح کرد: کارهای مدارس زیر مجموعه آموزش و پرورش استثنایی استان همانند دیگر نهادهای آموزشی و پرورشی در سامانه شاد انجام می شود.
وی شرایط آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه را خاص دانست و اضافه کرد: آموزش این گروه از دانش آموزان بیشتر به صورت حضوری مدنظر است تا روند تحصیلی دانش آموزان با اختلال روبرو نشود
رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر با اعلان اینکه بستر شاد یک ظرفیت باالقوه برای برای دانش آموزان است اشاره کرد: با توجه به این که برخی از دانش آموزان نمی توانند از وسایل ارتباطی مجازی استفاده کنند عدالت آموزشی حکم می کند آموزش به شیوه های دیگر با در دستور کار قرار گیرد.
نوروزی اشاره کرد: نقش والدین در آموزش بسیار مهم و حیاتیست و والدین باید بعنوان همیار معلم نقش خودرا به خوبی ایفا کنند و از آموزش دانش آموزان و هدایت آنها در فضای مجازی غافل نشوند.




منبع:

1399/08/03
20:48:02
5.0 / 5
1079
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش , تحصیل , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه