عدم پرداخت حقوق ثابت به مامورین اعزامی به مدارس خارج از كشور

عدم پرداخت حقوق ثابت به مامورین اعزامی به مدارس خارج از كشور

پروژه آسان: رئیس مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش، اطلاعیه ای درباب عدم پرداخت حقوق ثابت به مامورین اعزامی به مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور صادر کرد.


به گزارش پروژه آسان به نقل از ایسنا، یار محمد حسین بُر خطاب به مدیران اداره کل آموزش و پرورش استانها در اطلاعیه مذکور که امروز ۱۶ آذر ابلاغ گردیده، اعلام نموده است: باتوجه به پیگیری مراجع نظارتی در خصوص عدم پرداخت حقوق ثابت به مامورین اعزامی به مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور و به استناد نامه ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ سازمان اداری و استخدامی کشور، از شروع سال تحصیلی جاری امکان هیچگونه پرداخت ریالی به مامورین اصلی جدید که با شروع سال تحصیلی (۱۴۰۰ ـ ۱۳۹۹) به مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور اعزام و از فوق العاده اشتغال خارج از کشور استفاده می نمایند، وجود ندارد.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: با توجه به مراتب فوق مقتضی است در رویداد حکمی ماموریت خارج کشور (کد ۲۵) فقط نسبت به صدور احکام برای مامورین ثابت اعزامی سنوات قبل اقدام گردد.
برمبنای اطلاعیه مذکور، مسئولیت حسن اجرای این اطلاعیه با مدیر کل آموزش و پرورش استان است. انتظار می رود بمنظور جلوگیری از ایراد مراجع نظارتی نسبت به اجرای دقیق مفاد این اطلاعیه اقدام گردد.




منبع:

1399/09/16
20:38:11
5.0 / 5
1385
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش , تحصیل , مدارس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه