وزیر آموزش و پرورش عنوان كرد
بررسی وضعیت آموزشی مدارس در انتها هر سه سال تحصیلی
پروژه آسان: به گزارش پروژه آسان، وزیر آموزش و پرورش ضمن اشاره به صدمه ها و چالش های کنکور و حل این مسأله اظهار داشت: مرکز سنجش و ارزشیابی با برنامه ریزی دقیق در انتها هر سه سال تحصیلی مبادرت به برگزاری یک پیمایش تشخیصی می کند تا وضعیت آموزشی مدارس و نقاط قوت و ضعف آنها مشخص شود و با عرضه کارنامه، راهکارهای لازم عرضه شود.
به گزارش پروژه آسان به نقل از ایسنا، رضا مراد صحرایی در نشست تخصصی با نخبگان فرهنگی، ضمن اشاره به اینکه تعلیم و تربیت، اساس نظام فکری اسلام است، اضافه کرد: هدف تعلیم و تربیت اسلامی، تربیت انسان مهذب است و فعالیتهای برنامه ریزان و معلمان باید برای تحقق این هدف سازماندهی شود.
وزیر آموزش و پرورش با تکیه بر اینکه دانش آموز از نگاه اسلام، رهپوی دانایی است، اظهارکرد: از همین رو نخستین کلمه و اولین فرمان آخرین کتاب آسمانی، امر به خواندن است.
وی با عنایت به این که مدرسه کانون تحول و مدیر مدرسه و معلم محور این تحول هستند، اضافه کرد: استفاده از پیشینه پژوهشی اصلی ترین راهکار یک مدیر موفق است. یک راهبر آموزشی موفق پیش از هر تصمیم گیری باید به پیشینه پژوهشی آن توجه کند و باردیگر هزینه و زمان صرف نکند و از پیشینه های قبلی نهایت بهره برداری را کند مانند طرح کتابخانه کلاسی بعنوان یک بسته تحولی یا طرح تحولی کانون مدرسه و... که از این جمله هستند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، صحرایی ضمن اشاره به صدمه ها و چالش های کنکور و حل این مساله اضافه کرد: مرکز سنجش و ارزشیابی با برنامه ریزی دقیق در انتها هرسه سال تحصیلی مبادرت به برگزاری یک پیمایش تشخیصی می کند تا وضعیت آموزشی مدارس و نقاط قوت و ضعف آنها مشخص شود تا در موقع ضرورت و با عرضه کارنامه، راهکارهای لازم عرضه شود.
منبع: پروژه آسان
این مطلب پروژه آسان را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب