مدیركل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش اعلام كرد

اجرای سراسری جشنواره تئاتر دانش آموزی از سال آتی، برگزاری اردوهای دانش آموزی در سطح مناطق

اجرای سراسری جشنواره تئاتر دانش آموزی از سال آتی، برگزاری اردوهای دانش آموزی در سطح مناطق

پروژه آسان: مدیركل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینكه با برنامه ریزی منسجم تئاتر دانش آموزی را از سال آتی در تمام مدارس اجرا می نماییم اظهار داشت: از امسال اردوهای دانش آموزی هم به صورت منطقه ای در سطح استان ها برگزار می گردند.


علی رمضانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پایلوت جشنواره تئاتر دانش آموزی كه چندی قبل در استان فارس برگزار گردید اظهار نمود: جشنواره تئاتر دانش آموزی كمك می نماید تا فضای مدارس با نشاط تر شود. باید برنامه های جمعی برای تولید نشاط در دانش آموزان داشته باشیم.
وی اضافه كرد: استقبال از این طرح خوب بوده و تلاش می نماییم با برنامه ریزی منسجم تئاتر دانش آموزی را از سال آتی در تمام مدارس اجرا نماییم. علاوه بر تقویت بعد هنری، یكی از رویكردهای اجرای تئاتر در مدارس رویكرد تربیتی است.
مدیركل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به سیاست مدرسه محور شدن فعالیت های تربیتی و كاهش برنامه های متمركز كشوری اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری اردوهای دانش آموزی هم به صورت منطقه ای در سطح استان ها برگزار می گردند كه كمك می نماید تا دانش آموزان با ظرفیت های گردشگری منطقه خود بیشتر آشنا شوند.
به قول رمضانی طرح سرود دانش آموزی در مدارس را هم امسال توسعه می دهیم.
او همینطور بر لزوم توجه به امر مهارت آموزی دانش آموزان تاكید و اظهار نمود: در مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزی كه از زمستان سال قبل در مراحل مختلف در استان ها شروع شده و تا تابستان سال جاری ادامه دارد رویكرد كارآفرینی و مهارت افزایی هم اعمال شده و سعی كردیم از ظرفیت هنرستان ها بهره مند شویم.
مدیركل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش تصریح كرد: مرحله كشوری مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزی در تابستان برگزار می گردد. در سال قبل حدود هفت میلیون نفر رشته در سطح آموزشگاهی در قالب ۷۲ رشته با یكدیگر رقابت كردند.



1397/02/22
18:51:56
5.0 / 5
4475
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش , دانش آموز , مدارس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه