درخواست آموزش و پرورش برای افزایش نظارت بر اتوبوس های اردوهای دانش آموزی

درخواست آموزش و پرورش برای افزایش نظارت بر اتوبوس های اردوهای دانش آموزی

پروژه آسان: نماینده آموزش و پرورش در جلسه كمیته هماهنگی اجرای طرح های ویژه ترافیكی پلیس راهور از سازمان حمل و نقل جاده ای خواست تا بر اتوبوس های حمل و نقل اردوهای دانش آموزی نظارت كنند.


به گزارش پروژه آسان به نقل از ایسنا، امیری در كمیته ویژه بررسی طرح زمستانه امسال كه در شهرك آزمایش برگزار شد، اظهار داشت: خیلی از دانش آموزان در مسیرهای اردویی خود با اتوبوس تردد می كنند. در این زمینه ضمن قدردانی از اقدامات پلیسT لازم است كه نظارت ها هم افزایش یابد.
وی ادامه داد: در همین راستا هم از سازمان حمل و نقل جاده ای درخواست داریم تا بر اتوبوس های اردوهای دانش آموزی نظارت كنند.
همینطور ایران خواه از اتحادیه اتوبوسرانی هم اظهار نمود: بیشتر از ۱۴۰۰ اتوبوس در روزهای اربعین بیشتر از ۳.۵ میلیون زائر را انتقال داده است كه می توان گفت طرح اربعین بزرگترین طرح جابه جایی مسافر در سراسر جهان است.
مطاعی، معاون سازمان راهداری هم در این جلسه به اقدامات راهداری در طرح اربعین اشاره نمود و اظهار داشت: قریب به دو میلیون مسافر در طرح اربعین از مرزها خارج شدند كه ۸۲۳ هزار نفر از آنها توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای جابه جا شدند.
وی ادامه داد: از ۱۲ هزار اتوبوس نزدیك به ۱۰ هزار و ۷۰۰ دستگاه اتوبوس در سراسر كشور در این طرح فعال بودند.
وی درباره طرح زمستانی هم اظهار داشت: از ابتدای مهرماه امسال تمامی راهدارخانه ها با توان ۸۰ درصدی در خدمت شهروندان هستند كه امیدوارم در ایام باقی مانده تا ۲۲ آذرماه و آغاز طرح زمستانی پلیس آمادگی خویش را به صددرصد رسانده و در خدمت شهروندان باشند.



1397/08/27
23:53:10
5.0 / 5
4565
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش , دانش آموز , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه