آخرین اخبار از تبدیل وضعیت حق التدریسی ها

آخرین اخبار از تبدیل وضعیت حق التدریسی ها

به گزارش پروژه آسان وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: در سراسر كشور حدود ۱۵۰۰ مدرسه بر اثر سیل صدمه دیده كه از این تعداد بیشتر از ۲۰۰ مدرسه صدمه جدی دیده كه باید مجدد راه اندازی شود.


به گزارش پروژه آسان به نقل از ایسنا، سیدمحمد بطحایی در حاشیه مراسم كلنگ زنی مدرسه شش كلاسه در گمیشان در جمع خبرنگاران اظهار نمود: با این مراسم كلنگ زنی عملیات اجرایی ساخت مدارس صدمه دیده كشور شروع می شود.

وی با اشاره به صدمه سیل به حدود ۱۵۰۰ مدرسه، بیان كرد: حدود ۱۳۰۰ مدرسه در كشور صدمه جزئی دیده اند كه مرمت این مدارس تا پیش از مهرماه به اتمام خواهد رسید.

بطحایی خاطرنشان كرد: بخشی از تجهیزات مدارس هم در حادثه سیل اخیر صدمه دیدند كه البته با سرعت عملی كه همكاران آموزش و پرورش داشتند خسارات به تجهیزات به حداقل رسید.
وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: تلاش داریم با كمك دولت و خیرین تا مهر ۹۸ بخش عمده ای از این خسارات جبران شود.

وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود در مورد جذب معلمان حق التدریسی، اظهار داشت: برپایه مصوبه مجلس، دولت موظف است تا آیین نامه جذب را سریعاً تحویل دهد و پیش نویس این آیین نامه آماده شده است.
وی ادامه داد: هماهنگی های لازم با سازمان امور اداری و استخدامی كشور هم انجام شده و با نظارت دو نماینده مجلس آماده ابلاغ خواهد گردید.

وزیر آموزش و پرورش اظهار نمود: بعد از ابلاغ، همكارانی كه در متن قانون به آنها اشاره شده است یك دوره آموزشی را طی خواهند كرد و با تبدیل وضعیت، از نیروی این عزیزان در آموزش و پرورش استفاده خواهد شد.
به گزارش پروژه آسان به نقل از ایسنا، در مراسمی با حضور وزیر آموزش و پرورش، در جهت آغاز عملیات اجرایی ساخت فضاهای آموزشی صدمه دیده از سیل كشور، عملیات اجرایی ساخت مدرسه شش كلاسه حمید آخوند قولی در شهر گمیشان شروع شد.
این مدرسه دو طبقه در ۱۵۵۰ متر مربع مساحت، با هزینه ۴۵ میلیارد ریال در گمیشان ساخته خواهد شد.
فرماندار گمیشان در این مراسم اظهار داشت: هفته معلم فرصتی برای تقدیر از تلاش های شبانه روزی انسان های بزرگی است كه علم، اخلاق و فداكاری را آموختند. معلمان روشنی بخش مسیر توسعه و پیشرفت كشور در همه زمینه ها هستند.

امیرشیر توماج در ادامه ضمن تقدیر از تلاش های مردم در جریان سیل اخیر، خاطرنشان كرد: طی چند روز اخیر رشادت ها و ایثارگری های مردم در مقابله با سیل وصف ناپذیر است. حضور مردم در كنار دستگاه ها و نیروهای مسلح روند مقابله و خدمات رسانی را تسهیل كرد.

وی تصریح كرد: در سیل اخیر ۹ مدرسه شهرستان گمیشان گرفتار صدمه جدی شدند.

پس از این مراسم «سیدمحمد بطحایی» راهی آق قلا شد تا در مراسم كلنگ زنی مدرسه ۱۰ كلاسه آق قلا و مجتمع آموزشی ۲۴ كلاسه آق قلا شركت نماید.



1398/02/17
13:53:58
5.0 / 5
4274
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش , خدمات , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه