عذرخواهی وزارت ورزش به سبب حوادث فینال جام حذفی

عذرخواهی وزارت ورزش به سبب حوادث فینال جام حذفی

پروژه آسان: معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: از مردم كشور به خاطر حوادث و تأخیر پیش آمده عذرخواهی می كنم.



به گزارش تسنیم، محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش و جوانان كه جهت بررسی حواشی فینال جام حذفی فوتبال به اهواز سفر كرده است، در جمع خبرنگاران گفت: از مردم كشور به خاطر حوادث و تأخیر پیش آمده عذرخواهی می كنم. به خاطر اتفاقات پیش آمده به اهواز آمدیم و با دوستانی كه مسئول برگزاری بودند و همه عوامل دخیل، نشسته ایم كه علل اتفاقات پیش آمده را مورد بررسی قرار دهیم.

وی افزود: سازمان لیگ تصمیم گرفته بود تا بازی فینال جام حذفی در اهواز اجرا شود و سازمان لیگ این مساله را به اداره كل وزارت ورزش و جوانان استان گیلان ابلاغ كرده بود. بحث های مختلفی در امتداد این مساله پیش آمد. اینكه این بازی در ورزشگاه غدیر اجرا شود یا در استادیوم تازه تأسیس فولاد چون قرار بود فردای روز فینال، بازی اجرا شود تصمیم بر آن گرفته شد كه این بازی در ورزشگاه شهدای فولاد اجرا شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در ادامه اظهار نمود: به خواست هواداران و مدیران داماش به سبب این اتفاق پیش آمده و پر شدن ظرفیت ورزشگاه و باقی نماندن ظرفیتی برای داماش گیلانیان، بازیكنان داماش دیگر تصمیمی برای بازی كردن نداشتند و منجر به این شد كه تأخیری 2 ساعته برای بازی پیش بیاید. در همین راستا جلسه ای برای هر دو تیم انجام شد و در امتداد آن جابجایی و تخلیه برای حضور هواداران داماش انجام شد و این برداشت شد كه فینال جام حذفی مقرر است برگزار نشود.
داورزنی اضافه كرد: در همین راستا همه عوامل تلاش خودرا انجام دادند كه این بازی از همه جهات به بهترین نحو ممكن اجرا شود. ازدیاد جمعیت در ظرفیت استادیوم بازی اتفاق خارج از انتظاری بود. حدود 27 هزار نفر برای این بازی بلیت به فروش رسید كه 10 هزار بلیت آن اضافه بر سازمان بود. به زعم مسئولان داماش 1000 نفر برای جایگاه تماشاگران پرسپولیس در نظر گرفته شده بود اما در ساعت 2 پس از ظهر تمام ظرفیت های استادیوم پر شد. حتی این اتفاق می افتد كه سایر بخش های استادیوم همچون جایگاه خبرنگاران توسط هواداران پر شد.

وی اظهار داشت: با وجود شش ساعت تأخیر و معطلی كه در این بازی برای تماشاگران این بازی پیش آمد در نهایت این مسابقه با هر نوع ترفندی كه بود انجام شد و ما پس از بازی بامداد امروز 2 جلسه برگزار كردیم تا علل این اتفاقات را بررسی نماییم. آقای حسن زاده نیز مقرر است به اهواز بیایند و با آقای تورگ هم مقرر است بنشینیم تا بررسی نماییم طی چه فرایندی این مسائل پیش آمده و گزارش ها و تصمیم های حاصل از این جلسات را به مردم ابلاغ می نماییم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان درباره اتفاقات پیش آمده در بازی فینال جام حذفی میان تیم های پرسپولیس و داماش گیلانیان اظهار نمود: همه ما باید تابع قانون باشیم. برمبنای وظایفی كه بر عهده ماست اختیارات و مسئولیت هایی داریم و باید متناسب آن پاسخگو باشیم. مصوبه ای در شورای امنیت كشور وجود كه به آن" شاك" می گویند كه مصوبه برگزاری مسابقات ورزشی است و در آن برای همه دستگاه ها و نهادها و بخش هایی كه به ورزش مربوط می شوند تعیین تكلیف كرده است.
43 43


منبع:

1398/03/13
15:09:16
5.0 / 5
4485
تگهای خبر: دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه