معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش:

اگر ازمنطق قرآن در درس ها استفاده می شد امروز دانش آموزان دیندارتری داشتیم

اگر ازمنطق قرآن در درس ها استفاده می شد امروز دانش آموزان دیندارتری داشتیم

پروژه آسان: معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: اگر ازمنطق قرآن در درس ها استفاده می شد امروز دانش آموزان دیندارتری داشتیم.


به گزارش پروژه آسان به نقل از ایسنا، مهدی فیض پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز هفته بزرگداشت قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش كه در دبیرستان فرهنگ منطقه 2 تهران برگزار شد، اظهاركرد: اگر كسی با قرآن مانوس شود جایگاه ائمه از مسیر قرآن برایش مشخص خواهد شد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیرآموزش و پرورش با اشاره به این كه باید انسان متقی احكام را بپذیرد، خاطرنشان كرد: با آشنایی با قرآن می توانیم در جزئیات تقلید كنیم.
وی اضافه كرد: قرآن می تواند جایگاه ائمه را برای ما تبیین كند و این به شرط سرمایه گذاری است البته به شرط تدبر در قرآن نه تنها فقط قرائت.
فیض تصریح كرد: متاسفانه، منطق سازی از سر دلسوزی در دین خطایی است كه صورت گرفته و از این منطق خود ساخته به جای منطق قرآن استفاده می كنیم.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با تاكید بر این كه منطق قرآن، بالاترین منطق هاست، اضافه كرد: در كتاب های درسی به جای استفاده از منطق قرآن از منطق خودمان استفاد كردیم در نتیجه دانش آموز دیندار تربیت نكردیم و اگر ازمنطق قرآن در درس ها استفاده می شد امروز دانش آموزان دیندارتری داشتیم.
به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، فیض بیان كرد: منكران خداوند هنگامی كه در بن بست قرار می گیرند، متوسل به خدا می شوند. انسان های بی دین در حوادث و اتفاقات ناگوار متوجه وجود خداوند می شوند. این منطق قرآن است كه متاسفانه ما آن را رها كردیم و سراغ منطق های خودساخته رفتیم.
وی در انتها با بیان این كه همه باید به منطق قرآنی برگردند، به سخن امام خمینی (ره) اشاره كرد و اظهار داشت: برای رفع تشنگی مردم دنیا نسبت به آموزه های اسلام، باید برنامه ریزی كنیم.


1396/09/25
13:34:55
5.0 / 5
4619
تگهای خبر: دانش آموز
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه