فعالیت رسمی طرح نماد برای سال تحصیلی ۹۸-۹۹ شروع شد

فعالیت رسمی طرح نماد برای سال تحصیلی ۹۸-۹۹ شروع شد

پروژه آسان: مدیركل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در مقابل لطمه های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در دوره آموزشی - توجیهی طرح ملی نماد ویژه مدرسان استانی از آغاز فعالیت رسمی این طرح برای سال 1398 آگاهی داد.



به گزارش پروژه آسان به نقل از ایسنا، مسعود شكوهی در مراسم آغازین دوره آموزشی – توجیهی مدرسین تخصصی طرح ملی نماد ویژه مدرسان استانی، با ذكر اهمیت این طرح ائتلافی در امتداد پیش گیری از لطمه های اجتماعی اظهار داشت: فعالیت طرح ملی نماد برای سال تحصیلی ۱۳۹۸ از امروز رسماً آغازمی شود. از همه می خواهم با اتحاد شناختی، نگرشی و رفتاری كامل در حوزه تخصصی آموزش مهارت های ارتباطی به پیشرفت طرح كمك كنند.

وی با اشاره به این كه جلسات آموزشی به مدت سه روز برگزار می گردد از مدرسین درخواست نمود با رویكرد آموزش تخصصی شناسایی، غربالگری، درمان و ارجاع كه در طول این دوره ها به آن پرداخته خواهد شد به آموزش مدرسین منطقه ای اقدام نمایند و از روند اجرای طرح ارزشیابی مستمر داشته باشند.

مدیركل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش وپرورش اضافه كرد: امسال هم ۳۵ منطقه كه چهار منطقه آن ازاستان تهران و 31 منطقه آن از سایراستان ها است به اجرای كامل طرح ملی نماد می پردازند و درتمامی ۷۵۴ منطقه میز نماد منطقه ای راه اندازی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، او در آخر اظهاركرد: ۳۲ میز نماد استانی در مراكز مشاوره استانها و یك میز نماد كشوری درشهرتهران ازابتدای مهر ماه آغاز به فعالیت خواهند كرد.





منبع:

1398/05/20
13:48:10
5.0 / 5
4203
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش , اجتماعی , تحصیل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه