خطاب به وزیر آموزش و پرورش

خدری: مدارس خاص را حذف و مدارس دولتی را احیا كنید

خدری: مدارس خاص را حذف و مدارس دولتی را احیا كنید

به گزارش پروژه آسان نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی با تاكید بر این كه تربیون سازمان ملل جایگاهی برای مخاطب قرار دادن سایر ملل است از رئیس جمهور خواست كه از این تربیون به تنویر افكار عمومی در مورد مواضع به حق ایران بپردازد.


به گزارش پروژه آسان به نقل از ایسنا، عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریك به مناسب آغاز هفته تحصیلی، هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: سخنانم خطاب به سفیر ملت ایران در سازمان ملل یعنی آقای رئیس جمهور است. آقای روحانی تربیون سازمان ملل جایگاهی برای مخاطب قرار دادن سایر ملل است و آن چه از این تربیون منعكس می شود پیام به قریب به 7.5 میلیارد انسان است. از این تریبون به تنویر افكار عمومی در مورد مواضع به حق ایران بپردازید.
وی ادامه داد: آمریكا با تحریك لابی صهیونیستی به ایران هراسی تاكید می كند و به غلط عمده تنش های منطقه را ناشی از ایران می داند. در حالیكه آمریكا خود عهد نقض كرده و تلاش بر وارونه نمایی فعالیت های هسته ای و موشكی ایران دارد. آقای رئیس جمهور تریبون سازمان ملل را مظهر عزت ملی، اقتدار و استقامت نظام اسلامی برای جهانیان قرار دهید.
نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر آموزش و پرورش اظهار نمود: آقای حاجی میزرایی رای اعتماد مجلس را قدر بدانید. برای خدمت به 15 میلیون دانش آموز و یك میلیون معلم تلاش كنید. مهمترین مشكل در این عرصه كمبود نیروی انسانی است. ما با كمبود 100 هزار معلم مواجه هستیم. چرا نیروهای حق التدریسی را استخدام نمی كنید؟
خدری اظهار نمود: آقای وزیر به مبحث تنوع مدارس توجه كنید. مدارس خاص را حذف و مدارس دولتی را احیا كنید. چرا طرح رتبه بندی را اجرایی نمی كنید؟ باید معیشت فرهنگیان و وضعیت اقتصادی آنها را مورد توجه قرار دهید.
نماینده مردم بوشهر در انتها با اشاره به مشكلات حوزه انتخابیه خود بیان كرد: باید اشتغال مردم حوزه انتخابیه مورد توجه دولت قرار گیرد چون كه آمار بالای بیكاری در حوزه انتخابیه سبب روی آوردن جوانان به شغل های كاذب و فراموشی تحصیل شده است. دولت نسبت به اشتغال جوانان بومی بوشهر توجه لازم را داشته باشد.



1398/07/02
13:46:05
5.0 / 5
4222
تگهای خبر: آمریكا , آموزش , آموزش و پرورش , تحصیل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه