نوبخت اعلام كرد

تخصیص هزار میلیارد تومان برای تامین فضای آموزشی در استان ها

تخصیص هزار میلیارد تومان برای تامین فضای آموزشی در استان ها

به گزارش پروژه آسان رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام نمود: مبلغ هزار میلیارد تومان برای اعتبارات استانی تخصیص یافته كه تخصیص ۱۰۰ درصدی بوده و این امر حاكی از حمایت دولت از تامین فضای آموزشی دارد.


به گزارش پروژه آسان به نقل از ایسنا، محمد باقر نوبخت امروز (سه شنبه) در سومین همایش ملی بانوان خیرین مدرسه ساز خطاب به خیرین مدرسه ساز اظهار داشت: شما كار بسیار مهم و سنجیده انجام و آنچه تشخیص داده اید دقیقا نقطه كانونی برای توسعه و پیشرفت كشورهاست.
وی ادامه داد: امروز همه كشورها توسعه یافتگی را بر پایه آموزش قرار می دهند، چونكه آموزش یكی از مولفه های توسعه است. در این میان آموزش و بدون داشتن یك محیط و مكان مناسب امكان ناپذیر است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه كشور با اشاره به اینكه دولت همه تعهدات خویش را در كنار شما خیرین امسال انجام داده است، اظهار داشت: مبلغ هزار میلیارد تومان برای اعتبارات استانی تخصیص یافته كه تخصیص ۱۰۰ درصدی بود و این امر حاكی از حمایت دولت از تامین فضای آموزشی دارد.
وی ادامه داد: روز گذشته هجدهمین ستاد بودجه روز گذشته شكل گرفت و بودجه سال آینده در سازمان برنامه و بودجه مراحل پایانی را طی می كند و ارقام كلان بودجه را نهایی كردیم. البته ردیف ها باقی مانده است.
نوبخت خاطرنشان كرد: امروز به این جلسه آمدم تا بدانم برای سال جاری ردیف عمرانی متناسب با برنامه ریزی خیرین و امر مدرسه سازی چه كمیتی است تا آنرا در لایحه بودجه تقدیم دولت نماییم. این ردیفی كه از آن صحبت می نماییم تعهد تصویبی و اجرایی می باشد. البته امكان دارد برخی بودجه مصرفی تقلیل یابد، اما ردیف خیرین را تغییر نمی دهیم. از شما خیرین می خواهم طبق سند خود آن ردیفی را كه می خواهید به دولت پیشنهاد دهید ما را از آن آگاه كنید كه حتما آنرا تقبل خواهیم كرد.



1398/08/29
10:08:26
5.0 / 5
4126
تگهای خبر: آموزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه