یك مسئول در شهرداری اراك:

برخی اماكن هنوز كرونا را جدی نگرفته اند

برخی اماكن هنوز كرونا را جدی نگرفته اند

به گزارش پروژه آسان ایسنا/مركزی معاون خدمات شهری شهرداری اراك اظهار داشت: برخی اماكن مانند مساجد و برخی ادارات هنوز ویروس كرونا را جدی نگرفته اند.


محمد عسگری در نشست كمیته سلامت و جلوگیری از بیماری كرونا در شورای شهر اضافه كرد: شهرداری به تنهایی نمی تواند اقدامات موثر در زمینه جلوگیری از كرونا را به انجام برساند و باید ضمن هم افزایی نگاهی كلان تر به مبحث داشت و مكاتبات و دستورالعمل ویژه را در نظر گرفت.
وی در مورد وضعیت جمع آوری پسماندهای عفونی اراك بیان نمود: سازمان نظام پزشكی در این مورد هنوز كاری انجام نداده است و شركت انتخاب شده و تیم اجرایی بخش خصوصی هم هنوز مستقر نشده اند. با دستور شهردار اراك، شهرداری باوجود اتمام قرارداد و تعهد خود تا آخر سال نسبت به جمع آوری این پسماندها اقدام خواهد نمود.
وی با تاكید براینكه بعد از آغاز به كار این شركت باید همه مطب ها و پزشكان قرارداد جمع آوری پسماندهای عفونی را با این شركت منعقد كنند، اضافه كرد: دو نفر هر شب تمامی شهر و مطب ها را چك می كنند، اما شب گذشته در خیابان امام خمینی(ره) منشی یك مطب زباله عفونی خویش را درون سطل زباله شهری تخلیه كرد. باید نظارت جدی در این عرصه صورت گیرد كه به هیچ عنوان این زباله ها در سطل های زباله شهر تخلیه نشود. این امر با انعقاد قرارداد با همه پزشكان و تضمین كار محقق خواهد شد.
عسگری در مورد جمع آوری پرنده فروشان، شهرداری اراك را نقطه پایانی این فرایند دانست و اظهار داشت: اصناف باید به مبحث ورود كند و سازوكار لازم را تعریف كند یا مجوز به این واحدها ندهد یا اگر لازم است نوع خاصی از پرنده ارائه شود آن را مشخص كنند. شهرداری با جمع آوری و پلمب مشكلی ندارد، اما بعد از آن مبحث تلف نشدن حیوان و دامپزشكی مطرح می شود.
وی افزود: در امر برخورد با زباله گردها هم شهرداری خط آخر است، زباله جزو اموال كثیف شهرداری به حساب می آید و در واقع زباله گردی سرقت اموال شهرداری به حساب می آید و باید با خریداران این زباله ها از جانب اصناف برخورد صورت گیرد.



1398/12/06
23:28:55
5.0 / 5
3742
تگهای خبر: بیمار , پزشك , خدمات , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه