برگزاری آنلاین كلاس های درس در سئول

برگزاری آنلاین كلاس های درس در سئول

مقامات كره جنوبی اعلام كردند: تمامی كلاس های آموزشی مدارس در شهر سئول به صورت آنلاین برگزار می گردند.


به گزارش پروژه آسان به نقل از ایسنا، مقامات کره جنوبی امروز (سه شنبه) اعلام کردند: با عنایت به شیوع بیماری کووید-۱۹ و افزایش موارد مبتلا شدن به این بیماری تمامی مدارس و مهدهای کودک در شهر سئول به صورت آنلاین به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
رویکرد "ردیابی، آزمایش و درمان" این کشور به منظور کنترل و مهار کروناویروس بعنوان یک مدل جهانی در نظر گرفته شده اما حالا این کشور در کوشش برای مهار شیوع مجدد این بیماری است.
مقامات کره جنوبی موارد جدید مبتلا شدن به این بیماری را ۲۸۰ مورد اعلام نمودند که در مجموع تعداد مبتلایان به ۱۷ هزار و ۹۴۵ مورد رسیده است.
این رقم نسبت به آمار جهانی پایین است اما نشان داده است که برای دوازدهمین روز متوالی تعداد مبتلایان جدید این بیماری در کره جنوبی عددی سه رقمی گزارش شده است. این درحالیست که برای مدت چند هفته موارد جدید مبتلا شدن در این کشور بین ۳۰ تا ۵۰ بوده است.
مقامات کره جنوبی به منظور مهار شیوع مجدد کروناویروس قوانین مربوط به فاصله گذاری اجتماعی را تشدید کرده و اعلام نموده اند که فعالیت تمامی مدارس و مهدهای کودک در سئول و استان مجاور آن از روز چهارشنبه تا یازدهم سپتامبر به صورت آنلاین صورت می گیرد.
به گزارش ژاپن تودی، بنابر اعلام وزیر آموزش کره جنوبی در مدت دو هفته گذشته نزدیک به ۲۰۰ نفر از دانش آموزان و کارکنان مدارس به کروناویروس آلوده شده اند.



1399/06/05
12:57:08
5.0 / 5
1754
تگهای خبر: آموزش , آنلاین , اجتماعی , بیمار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه