نماینده مردم طبس در مجلس:

مدارس فرسوده خراسان جنوبی نیازمند توجه ویژه برای نوسازی است

مدارس فرسوده خراسان جنوبی نیازمند توجه ویژه برای نوسازی است

پروژه آسان: نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خراسان جنوبی با عنایت به فرسوده بودن بخشی از مدارس و این كه بخش هایی از استان روی گسل است، اگر مدارس فرسوده بازسازی نشود، در صورت وقوع حوادث طبیعی می تواند بحران آفرین باشد.


به گزارش پروژه آسان به نقل از ایسنا، دكتر «امیرحسنخانی»، امروز(6 اردیبهشت)، در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار نمود: با عنایت به منابع مالی دولت و مشكلاتی كه دارد با حضوری كه خیرین مدرسه ساز در بحث مدرسه سازی در كشور كردند، اقدامات بزرگی در بحث مدرسه سازی انجام شده است.
وی اضافه كرد: مشكلات ما در خراسان جنوبی بسیار بیشتر از سایر نقاط كشور است، چون این استان جزو مناطق كمتر برخوردار و توسعه نیافته است.
نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان كرد: خراسان جنوبی با عنایت به فرسوده بودن بخشی از مدارس و این كه بخش هایی از استان بر روی گسل قرار دارد، اگر مدارس فرسوده بازسازی نشود در صورت وقوع حوادث طبیعی می تواند بحران آفرین باشد.
امیرحسنخانی با بیان این كه رویكرد خیرین مدرسه ساز برای ساخت مدرسه در خراسان جنوبی مثبت است و امید است با این رویكرد با عنایت به عملكردی كه خیرین مدرسه ساز استان دارند اتفاقات خوبی در سال جدید رقم بخورد، خاطرنشان كرد: با رایزنی بیشتر و دادن اطلاعات و امكانات بیشتر به خیرین می توان كارهای بزرگتری انجام داد.
وی اظهار نمود: امید است در سال جدید شاهد افزایش چشم گیر خیرین مدرسه ساز در استان باشیم.
نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این كه دولت اعتبار كافی برای ساخت مدرسه ندارد و این امر همت خیرین را می طلبد، خاطرنشان كرد: خیرین به دلیل این كه مشاهده نمودند اعتبارات دولت كافی نیست به این امر خیر ورود كرده اند و هر سال هم میزان اعتبار خیرین مدرسه ساز از سال قبل آن بیشتر می گردد.
امیرحسنخانی ادامه داد: از این رو امید است خیرین امسال هم چون گذشته در استان حضور چشمگیری داشته باشند.
وی خاطرنشان كرد: ما در حوزه انتخابیه در سطح روستایی و شهری مدارس فرسوده داریم و دچار مشكل هستیم كه لازم است خیرین ورود پیدا كردند.



1397/02/08
10:32:41
5.0 / 5
4764
تگهای خبر: مدارس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه