رئیس مركز امور بین الملل و مدارس خارج از كشور خبر داد

آغاز مرحله دوم آزمون اعزام معلمان به خارج از كشور از ۱۷ تیر

آغاز مرحله دوم آزمون اعزام معلمان به خارج از كشور از ۱۷ تیر

پروژه آسان: رئیس مركز امور بین الملل و مدارس خارج از كشور وزارت آموزش و پرورش از آغاز مرحله دوم آزمون اعزام معلمین به خارج از كشور از ۱۷ تیر اطلاع داد و اظهار داشت: علاوه بر سنجش صلاحیت های علمی و تخصصی پذیرفته شدگان آزمون، شخصیت و منش افراد برای حضور در مدارس خارج از كشور هم مورد بررسی و توجه دقیق قرار می گیرد.


غلامرضا كریمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینكه از ۱۷ هزار و ۳۰۰ نفری كه در مرحله اول آزمون اعزام به خارج از كشور شركت كردند حدود هزار نفر برای مرحله دوم و مصاحبه حضوری انتخاب شدند اظهار نمود: نمرات مرحله اول نقشی در مصاحبه ندارد و شخصی كه وارد مصاحبه می گردد باید استانداردهای لازم برای كار در محیط خارج از كشور را دارا باشد.
وی اضافه كرد: از ۱۷ تیر ماه مصاحبه با گروه های مختلف پذیرفته شدگان شروع می گردد و علاوه بر سنجش و بررسی صلاحیت های علمی و تخصصی پذیرفته شدگان آزمون، شخصیت و منش افراد برای حضور در مدارس خارج از كشور هم مورد توجه دقیق قرار می گیرد.
رئیس مركز امور بین الملل و مدارس خارج از كشور وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینكه معلم اعزامی باید چارچوب ها و آداب دیپلماتیك را رعایت كند اظهار داشت: این افراد به لحاظ تسلط بر زبان تخصصی هم ارزیابی می شوند زیرا قابل پذیرش نمی باشد معلمی دو سه سال در خارج از كشور كار كند اما به هیچ زبان بین المللی مسلط نباشد. وی باید بتواند با خارجی ها ارتباط برقرار كند. ازاین رو از اعزام معلمی كه به یك زبان بین المللی خارجی تسلط نداشته باشد جلوگیری میكنیم.
كرمی اضافه كرد: ارزیابی ما این است كه در نهایت ۳۳۰ نفر انتخاب شوند، هرچند اگر صلاحیت های لازم در این تعداد نبود مجددا آزمون برگزار می نماییم.



1397/04/07
13:24:45
5.0 / 5
5071
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش , علم , مدارس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه