زاهدی: CFT استعماری و بدتر از كاپیتولاسیون است

زاهدی: CFT استعماری و بدتر از كاپیتولاسیون است

پروژه آسان: یك عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس لایحه CFT را استعماری و بدتر از كاپیتولاسیون خواند و اظهار داشت: عامل بدبختی ما نیستیم كه با این كنوانسیون مخالفت می نماییم عامل بدبختی كسانی هستند كه با نظریه گرفتن بهانه از آمریكا هر روز تن به ذلت می دهند.



به گزارش پروژه آسان به نقل از ایسنا، محمد مهدی زاهدی، عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به روز "16 آذر" اظهار داشت: این روز یادآور سه دانشجو شهید دانشگاه تهران، شهیدان قندچی، بزرگنیا و شریعت رضوی است. آنان خون خودرا برای مبارزه با استكبار فدای ملت نموده و نهالی 65 ساله كاشته اند كه امروز تبدیل به یك جریان و درخت تنومند مقاومت در مقابل استكبار و ایادی آنها در منطقه شده است.

زاهدی كنوانسیون CFT را استعماری و بدتر از كاپیتولاسیون خواند و اظهار داشت: عامل بدبختی كسانی هستند كه ده ها تن سكه را به دلالان و دزدان داده و هم اكنون در زندان به سر می برند یا اعدام شده اند. عامل بدبختی ما نیستیم كه با CFT مخالفت می نماییم، بلكه آنهایی هستند كه میلیون ها دلار ارز كشور را به تعدادی دلال و رانت خوار در این فاصله كوتاه زمانی داده اند. عامل بدبختی عناصر سست عنصری هستند كه فكر می كنند با عقب نشینی متوالی در مقابل آمریكایی ها می توانند محبت آنها را جلب كنند و با نظریه گرفتن بهانه از آمریكایی ها هر روز تن به ذلت می دهند.

این عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباب كانال پولی SPV و اظهارات اخیر اروپایی ها در مورد آن، اظهار داشت: اولا اروپایی ها هنوز سیاستی اعلامی برای SPV دنبال می كنند و صرفا حرف آنرا می زنند. تابحال به صورت عملیاتی و اعمالی هیچ كاری انجام نداده اند. ثانیا اگر بنای اروپا بر عملیاتی شدن SPV باشد باید این كانال حوزه نفت و گاز را در بر بگیرد. بدون آن معنا ندارد.

نماینده مردم كرمان اظهارات روز گذشته (سه شنبه) رییس جمهور در مورد همراهی نكردن مردم را موجب تاسف دانست و اظهار داشت: كافی بود در كشوری از كشورهای دنیا یكی از اتفاقات ركود، تورم، قیمت های افسار گسیخته و... اتفاق می افتاد. آن گاه شبیه فرانسه می دیدیم كه مردم چگونه با آن مقابله می كنند. اما مردم فهیم، صبور و انقلابی ایران با دولتمردان ما همراهی كردند.

وی اضافه كرد: روز گذشته در استان سمنان از عدم همكاری ملت نام برده شد. ملت چه كند؟ ملت تحمل كرده است. چرا ما مشكلات را كه دولتمردان و ناكارآمدان در دولت به وجود آورده اند به حساب عدم همكاری ملت می گذاریم؟

زاهدی راه نجات كشور را وحدت و كارآمدی دانست و اظهار نمود: بعضی از رسانه ها و برخی سیاسیون تلاش دارند تا كشور را دو قطبی كنند. راه نجات كشور مدیران جهادی و انقلابی هستند. آنها بایستی بیایند و ما را از این مشكل نجات دهند.

وی با اشاره به مصوبه 13 خرداد شورای عالی فضای مجازی، درباب پیام رسان ها، اظهار داشت: وزارت ارتباطات بایستی جدا به دنبال عملیاتی شدن آنها باشد.

نماینده مردم كرمان درانتها اظهار داشت: در ابتدای انقلاب بنیادی به اسم بنیاد "آرشام" مصادره شده و به وزارت آموزش و پرورش واگذار شد، اما دریغ كه وزارت آموزش و پرورش به آن ورود كند. هزاران هزار املاك و ثروت در این بنیاد كه نام حالا آن "قدس" است، وجود دارد. چرا وزارت آموزش و پرورش آنها را رها كرده است؟ با این پول می توان هزاران هزار مدرسه ساخت.




1397/09/15
12:57:40
5.0 / 5
4768
تگهای خبر: آمریكا , آموزش , آموزش و پرورش , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه