تبلیغات موسسات آموزشی منوط به دریافت مجوز مجدد می گردد

تبلیغات موسسات آموزشی منوط به دریافت مجوز مجدد می گردد

به گزارش پروژه آسان وزیر آموزش و پرورش با اشاره به بیمه تكمیلی فرهنگیان اظهار داشت: در شرایط فعلی و طبق آخرین تصمیم دو مدل برای بیمه فرهنگیان داریم كه همكاران به صورت انتخابی یكی از گزینه ها را انتخاب می كنند كه جزئیات آن طی روزهای اخیر مشخص می گردد.


به گزارش پروژه آسان به نقل از ایسنا، سید محمد بطحایی در حاشیه جلسه صمیمی با دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت دریافت مجوز موسسات آموزشی آزاد اظهار داشت: موسسات خصوصی باید تجدید نظری در مجوزهای خود داشته باشند. در همین راستا اقداماتی را با وزارت ارشاد داشتیم.
وی ادامه داد: افرادی كه دارای مجوز هستند هم باید مر قانون را رعایت نمایند و برای تبلیغات مجوز مجدد بگیرند كه در این راستا مكاتباتی با وزارت ارشاد انجام دادیم.
وزیر آموزش و پرورش درباره بیمه تكمیلی فرهنگیان هم اظهار داشت: در شرایط فعلی و طبق آخرین تصمیم دو مدل برای بیمه فرهنگیان داریم كه همكاران به صورت انتخابی یكی از گزینه ها را انتخاب می كنند كه جزئیات آن طی روزهای اخیر مشخص می گردد.
بطحایی همینطور درباره سه ساله شدن دانشگاه فرهنگیان عنوان كرد: در دانشگاه فرهنگیان روی این مورد كار می كنند و اجرای طرح سبب می گردد تا دانشجومعلمان یكسال زودتر فارغ التحصیل شده و در اختیار آموزش و پرورش قرار بگیرند.
وزیر آموزش و پرورش افزود: این طرح در گروه برنامه ریزی درسی در حال بررسی و نهایی شدن است و مشكلی وجود ندارد ضمن آنكه از حیث مالی هم برای ما صرفه و امتیاز دارد.



1397/09/18
13:30:30
5.0 / 5
4571
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش , تبلیغات , تحصیل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه