تغییر كاربری هنرستان ها ممنوع

تغییر كاربری هنرستان ها ممنوع

پروژه آسان: مدیر كل دفتر آموزش های كاردانش وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: تغییر كاربری هنرستان ها ممنوع می باشد و تحت هیچ شرایطی نباید كاربری هنرستان ها تغییر كند.


به گزارش پروژه آسان به نقل از ایسنا، سید مصطفی آذركیش در نشست مدیران ادارات آموزش و پرورش قطب شهید مدرس عنوان كرد: تامین بخشی از تجهیزات منوط به تامین اعتبارات دولتی است، از شروع سال جاری تابحال دولت 86 میلیارد تومان برای تجهیزات هنرستان ها مختص كرده است. 70 میلیارد تومان دیگر باز تخصیص داده شده و منتظر نقدینگی هستیم.

وی اظهار نمود: هنرستان سازی حركت جدید جامعه خیرین مدرسه ساز كشور است كه جای تقدیر دارد. حالا علاوه بر جامعه خیرین مدرسه ساز كشور، مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای در استان خراسان رضوی فعال است كه بزودی ملی میگردد.

وی ادامه داد: هرچند امكان تحصیل دانش آموزان هنرستانی تا مقطع دكترا فراهم است و محدودیتی ندارند اما به هیچ عنوان اولویت ما این نیست و به دنبال كارآفرین كردن دانش آموزان هستیم.

آذركیش در ادامه تغییر كاربری هنرستان ها را ممنوع اعلام نمود و اظهار داشت: تحت هیچ شرایطی نباید كاربری هنرستان ها تغییر كند.

وی ادامه داد: برای نخستین بار پشتیبانی از كسب و كار دانش آموزی صورت می گیرد و در هیات دولت باز مصوب شده است.


محسن حسینی مقدم مدیر كل دفتر آموزش های فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش باز در سخنانی اظهار داشت: ضرورتی ندارد برای ارتقاء و توسعه كمی در یك روستای دورافتاده تنها رشته خاصی را آورد و چند دانش آموز جذب و پس از مدتی فارغ التحصیل كرد. هرچند حالا 40 رشته فنی و حرفه ای و 160 رشته كاردانش داریم اما مدام نباید رشته اضافه كرد و در تامین تجهیزات با مشكل مواجه بود.

مدیر كل دفتر آموزش های فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینكه باید آمایش رشته ها در دستور كار قرار گیرد، بر پشتیبانی از تولیدات هنرستان ها اصرار كرد و اظهار داشت: از 4 سال قبل نگاه به گونه ای شده كه حتی فضای دبیرستانی باید به هنرستان تبدیل گردد اما برعكس آن ممنوع می باشد.




1397/09/22
13:39:08
5.0 / 5
4640
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش , تحصیل , دانش آموز
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه