توضیحات رئیس آموزش و پرورش ناحیه 3 شیراز پیرامون قتل یك دانش آموز

توضیحات رئیس آموزش و پرورش ناحیه 3 شیراز پیرامون قتل یك دانش آموز

پروژه آسان: مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 شیراز اظهار داشت: ساعت ۱۰ بامداد امروز چهارشنبه ۱۹ دی ماه متاسفانه یكی از دانش آموزان دبیرستان ارسنجانی در این ناحیه، خارج از محیط مدرسه به قتل رسیده است.


به گزارش پروژه آسان به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمد كماندار افزود: مقتول دانش آموز پایه دهم رشته انسانی دبیرستان ارسنجانی بوده است و قاتلین دانش آموزان هنرستان های جوانمردی و دستغیب به همراه یك نفر از اراذل بوده اند.
وی اظهار داشت: این دانش آموز سپس امتحان و با تعطیلی مدرسه، در راه رفتن به سمت منزل بوده است كه با برخی از دانش آموزان دیگر مدارس درگیر میگردد كه متاسفانه منجر به قتل وی شد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز اضافه كرد: به دنبال این اتفاق بلافاصله مدیر دبیرستان مربوط در محل حاضر شد و مراتب را به اورژانس و پلیس اطلاع داده است.
كماندار اشاره كرد: از آنجائیكه حادثه در بیرون از مدرسه رخ داده است، گزارش های تكمیلی باید توسط پلیس اعلام شود؛ همین طور علت درگیری هنوز معین نمی باشد.
وی با تاكید بر اینكه مسئول حراست بازرسی و مركز مشاوره آموزش و پرورش در جریان این مساله قرار گرفته اند، اعلام نمود: یك نفر باز مامور پیگیری سوژه از راه كلانتری محل و پیمودن مراحل قانونی می باشد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز ضمن ابراز تاسف از این حادثه اعلام نمود: به خانواده ها سفارش می نماییم مراقبت های لازم را اعمال كنند تا شاهد بروز اینگونه رویدادها نباشیم.




1397/10/20
13:12:00
5.0 / 5
4475
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش , دانش آموز , مدارس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه