محمدی در گفت وگو با ایسنا:

بحث تغییر نام آموزش و پرورش انحراف از مسائل اصلی است

بحث تغییر نام آموزش و پرورش انحراف از مسائل اصلی است

پروژه آسان: نایب رئیس كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینكه آموزش و پرورش مسائل و مشكلات بسیاری دارد، اظهار داشت: طرح مسئله تغییر نام آموزش و پرورش انحراف از مسائل اصلی است.


داود محمدی در گفت وگو با ایسنا با بیان این مطلب اظهار نمود: هم اكنون آموزش و پرورش با مسائل و مشكلاتی در بخش های مختلف بخصوص مسائل اقتصادی مواجه می باشد و آنچه مطرح شده با تامل نبوده است.

وی اضافه كرد: هم اكنون كه مجلس در حال بررسی بودجه و اعتبارات است و مشكلات و نگرانی های جدی درحوزه آموزش و پرورش وجود دارد، باید به مسائل بنیادی پرداخت و احكام لازم سند تحول بنیادین را در دستور كار قرار داد. اینكه آموزش و پرورش در این زمینه چه اقداماتی را انجام داده است.

نماینده مردم تهران در مجلس همینطور بیان كرد: به نظر می رسد آموزش و پرورش باید به صورت جدی به مسائل دانشگاه فرهنگیان، حق التدریسی ها و سایر نیروهایی كه در این وزارتخانه مشغول به كار هستند، بپردازد و ضرورتی ندارد كه در این شرایط تغییر نام آن مطرح شود.

این نماینده مجلس در انتها اظهار نمود: مسائلی كه در حوزه آموزش و پرورش وجود دارد در قالب سند تحول بنیادین باید برطرف شود. بنابراین ضرورتی برای تغییر نام وجود ندارد و در كلمه آموزش و پرورش مسائل بسیاری نهفته است.




1396/10/21
19:48:31
5.0 / 5
4767
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه