مدیركل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش خبر داد

افزایش وام ضروری فرهنگیان به 45 میلیون تومان، جزئیات بیمه منازل فرهنگیان

افزایش وام ضروری فرهنگیان به 45 میلیون تومان، جزئیات بیمه منازل فرهنگیان

پروژه آسان: مدیركل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینكه هم اكنون میانگین تسهیلات فرهنگیان 30 میلیون تومان است كه آن را به 40 و 45 میلیون تومان می رسانیم اظهار داشت: یكی دیگر از طرح های رفاهی كه به تازگی اجرا شد «بیمه منازل مسكونی فرهنگیان» بود. بر مبنای این طرح چهار نوع بیمه برای 50 میلیون سرمایه و اثاثیه منزل، 92 میلیون سرمایه و اثاثیه منزل، 135 میلیون سرمایه و اثاثیه منزل و 179 میلیون تومان سرمایه و اثاثیه منزل وجود دارد كه هر كدام نرخ حق بیمه متفاوت ماهانه از 3000 تا 12000 تومان دارند.


گودرز كریمی فر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برنامه های رفاهی این وزارتخانه برای فرهنگیان اظهار نمود: ساماندهی نظام نامه رفاهی، تقویت و توسعه مراكز رفاهی و درمانی، بازنگری در ساختار بیمه تكمیلی، همكاری با تعاونی های مصرف و مسكن با رویكرد حمایت، هدایت و نظارت، راه اندازی كارگروه رفاهی جهت دریافت تصمیمات عملگرا و تقویت وام های صندوق ضروری در دستور كار این معاونت قرار دارد.
وی اضافه كرد: هم اكنون میانگین تسهیلات فرهنگیان 30 میلیون تومان است كه آن را به 40 و 45 میلیون تومان می رسانیم. یكی دیگر از مزیت های رفاهی كه به تازگی اجرا شد بیمه منازل مسكونی فرهنگیان بود. بر مبنای این طرح چهار نوع بیمه برای 50 میلیون سرمایه و اثاثیه منزل، 92 میلیون سرمایه و اثاثیه منزل، 135 میلیون سرمایه و اثاثیه منزل و 179 میلیون تومان سرمایه و اثاثیه منزل وجود دارد كه هر كدام نرخ حق بیمه متفاوت از 3000 تا 12000 تومان در ماه دارند و نیازی نیست حتما سند منزل به نام فرد باشد.
مدیركل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینكه بیمه منازل مسكونی فرهنگیان الزامی نبوده و اختیاری است اظهار داشت: طبق فراخوانی كه اعلام گردید نرخ حق بیمه سه ماه اول از افراد دریافت نمی گردد و مجانی است.
كریمی فر همینطور به راه اندازی سامانه رفاهی اسكان به نشانی Eskan. medu. ir اشاره نمود و اظهار داشت: فضا و امكانات لازم برای اسكان فرهنگیان در سایت مذكور جانمایی شده و هم اكنون 695 پایگاه پذیرش اسكان در قالب 12 هزار مدرسه "الف" و "ب"، 345 مركز رفاهی و خانه معلم، 105 هزار كلاس درس با 27 هزار عوامل اجرایی تدارك دیده شده است و دست كم در ردیف هتل های سه ستاره قرار دارد.
وی اضافه كرد: توسعه مراكز اسكان بیماران صعب العلاج هم در حال انجام می باشد، هم اكنون در حدود 10 استان مراكز اسكان داریم كه طی چندماه آینده در حدود 7 تا 8 استان دیگر عملیاتی خواهد شد.



1396/11/06
17:52:38
5.0 / 5
4870
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه