از سوی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش ابلاغ شد

شرایط اعطای كمك هزینه مهدكودك به زنان شاغل در آموزش وپرورش

شرایط اعطای كمك هزینه مهدكودك به زنان شاغل در آموزش وپرورش

پروژه آسان: معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش بخشنامه شرایط اعطای كمك هزینه مهدكودك به زنان شاغل در آموزش وپرورش را صادر و به ادارات كل ارسال كرد.


به گزارش پروژه آسان به نقل از ایسنا، معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش در بخشنامه ای ضمن اعلام شرایط بهره مندی از كمك هزینه مهدكودك به كاركنان زن شاغل در وزارت آموزش وپرورش، از ادارات كل خواست تا آمار كاركنان مشمول را به این معاونت ارسال نمایند.
در این بخشنامه آمده است: «به منظور فراهم كردن شرایط اجرای رأی شماره ۱۰۲۰- ۱۰۱۹مورخ ۱۲دی ماه ۱۳۹۶هیئت عمومی دیوان عدالت اداری و برآورد بار مالی ناشی از اجرای آن، خواهشمند است دستور فرمایید اطلاعات افراد مشمول دریافت كمك هزینه مذكور را حداكثر تا تاریخ اول خردادماه جاری و به اداره كل امور اداری و تشكیلات ارسال نمایند.
بر این اساس شرایط بهره مندی از كمك هزینه مذكور عدم استفاده از مهدكودك دولتی بابت نگهداری فرزندان است.
به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، در ضوابط اجرایی بودجه سال های ۱۳۸۴لغایت ۱۳۹۰كمك هزینه مهدكودك (به استثناء سال ۸۷) حداكثر به سه فرزند قابل پرداخت بوده است. در ضمن برای سال ۸۷حداكثر دو فرزند و از سال ۹۱تاكنون محدودیت فرزند برای دریافت كمك هزینه فوق الذكر پیش بینی نشده است».




1397/02/16
12:09:38
5.0 / 5
5410
تگهای خبر: آموزش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه