سلیمی خبر داد

وصول گزارشاتی به كمیسیون آموزش درباره تخلف برخی مدارس دولتی

وصول گزارشاتی به كمیسیون آموزش درباره تخلف برخی مدارس دولتی

پروژه آسان: یك عضو هیات رییسه كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح كرد كه باید آموزش و پرورش با مدیران متخلف در مدارس دولتی كه در ازای ثبت نام از اولیای دانش آموزان پولی دریافت می كنند، برخورد قاطع كند تا درس عبرتی برای دیگران شود.



حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار نمود: گزارشاتی از تخلف بعضی از مدارس دولتی به كمیسیون آموزش درباره دریافت وجه از اولیای دانش آموزان در ازای ثبت نام از آنها رسیده است كه كمیسیون آموزش و پرورش بطور قطع این موضوعات را مورد بررسی قرار خواهد داد.

وی اضافه كرد: در این گزارش ها فیش های دریافت های عجیب و غریب از اولیای دانش آموزان در مدارس دولتی وجود دارد كه ما آنها را به مسئولان مربوطه داده ایم، باز هم بررسی می نماییم تا این مورد تعیین تكلیف شود.

این عضو هیات رییسه كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح كرد: دریافت پول در مدارس دولتی سبب شگفتی است چون امسال مجلس در مصوبه ای آب و برق مدارس را مجانی كرد، پس دیگر چه بهانه ای وجود دارد كه از اولیا پول بگیرند.

سلیمی در عین حال اظهار داشت: البته وضعیت مدارس غیرانتفاعی و غیردولتی تفاوت دارد چون آنهایی كه پول دارند فرزندان شان را به این مدارس می فرستند. در كشور ما كسانی كه مدرسه دولتی می روند توان مالی زیادی ندارند پس چرا به آنها ظلم مضاعف می گردد و پول می گیرند.

وی تصریح كرد: اگر وزارت آموزش و پرورش با متخلفان برخورد قاطع كند شاهد تكرار این اتفاق نیستیم، مشكل این است كه برخورد قاطع نمی گردد. اگر پنج مدیر موسسه به علت گرفتن پول معلق شوند درس عبرتی برای سایرین خواهد شد، به نظرم در این مقطع باید وزارت آموزش و پرورش برخوردهای برنده تر، قاطعانه تر و جدی تر با متخلفان داشته باشند چون مدارس كارخانه آدم سازی هستند اگر قرار به انجام كار مغایر قانون باشند چطور می خواهند به پرورش فرزندان ما بپردازند.




1397/05/02
13:51:56
5.0 / 5
4495
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش , دانش آموز , مدارس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه