نتایج اولیه كنكور سراسری اعلام گردید

نتایج اولیه كنكور سراسری اعلام گردید

پروژه آسان: سازمان سنجش آموزش كشور كارنامه نتایج مرحله اول آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ را منتشر نمود.


به گزارش پروژه آسان به نقل از ایسنا، كارنامه نتایج مرحله اول آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ با استفاده از پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش كشور منتشر گردید. این نتایج با استفاده از این لینك در اختیار داوطلبان قرار دارد.
سازمان سنجش آموزش كشور اعلام نمود: آن دسته از داوطلبانی كه مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی در این آزمون شوند، می توانند برای دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی (شماره ۲) آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ و انجام مراحل انتخاب رشته به شرح زیر اقدام كنند:
۱- دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی (دفترچه شماره ۲) هر یك از گروه های آزمایشی مربوط از روز سه شنبه مورخ ۹۷/۰۵/۰۹ بر روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار گرفته است و برای كلیه داوطلبان قابل مشاهده و دریافت است.
۲- دفترچه راهنمای مذكور علاوه بر این كه با استفاده از سایت این سازمان قابل دریافت است، از بامداد روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۵/۱۰ در كلیه باجه های روزنامه فروشی سراسر كشور توزیع می گردد. بنابراین داوطلبانی كه مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی شده اند، می توانند با رجوع به باجه های روزنامه فروشی شهرستان محل اقامت خود و با پرداخت مبلغ ۱۵.۰۰۰ (پانزده هزار) ریال (۱۵۰۰ تومان) بابت هر دفترچه بعنوان كارمزد توزیع دفترچه راهنمای انتخاب رشته، در زمان مقرر، نسبت به دریافت آن اقدام نمایند. لازم به تاكید است دفترچه مذكور مجانی بوده و به جز هزینه ای كه برای كارمزد توزیع، تعیین گردیده هزینه ای دیگری نباید پرداخت گردد.
۳- هر یك از داوطلبان گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و یا زبانهای خارجی كه مجاز به انتخاب رشته شده اند، می توانند دفترچه راهنمای انتخاب رشته گروه آزمایشی ذی ربط را دریافت نمایند. ضمناً لازم به تاكید است كه بخش پیوستهای دفترچه راهنمای انتخاب رشته شامل شرایط و ضوابط مؤسسات خاص و همینطور آدرس و ضوابط و شرایط دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی منحصراً در سایت سازمان قرار دارد كه به داوطلبان سفارش می گردد برای انتخاب رشته و اطلاع از ضوابط و شرایط مؤسسات نسبت به مطالعه این بخش با استفاده از سایت سازمان اقدام نمایند.
۴- كلیه داوطلبان باید بعد از مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی و بخش پیوستهای دفترچه راهنما كد رشته های تحصیلی مورد علاقه خویش را مشخص كرده و از تاریخ دوشنبه ۹۷/۰۵/۱۵ لغایت شنبه ۹۷/۰۵/۲۰ به ترتیب اولویت در فرم انتخاب رشته اینترنتی درج كنند.



1397/05/10
14:46:57
5.0 / 5
4963
تگهای خبر: آموزش , اینترنت , تحصیل , داوطلب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه