تجلیل از دانش آموز امانت دار گرگانی

تجلیل از دانش آموز امانت دار گرگانی

پروژه آسان: با حضور مدیركل آموزش و پرورش گلستان از دانش آموز یكی از آموزشگاه های شهرستان گرگان، بابت امانت داری و تحویل اموال پیدا شده به صاحب آن قدردانی گردید.


به گزارش پروژه آسان به نقل از ایسنا و به نقل از آموزش و پرورش گرگان، مدیركل آموزش و پرورش گلستان در این مراسم با تقدیر از عمل خداپسندانه این دانش آموز، رفتار وی را بعنوان یك نماد و الگو در بین دانش آموزان مدرسه و استان معرفی نمود.

«احسان گوهری راد» اضافه كرد: در حقیقت اگر چنین موقعیتی برای هر یك از شما دانش آموزان عزیز پیش می آمد، قطع و یقین همین رفتار «محمد مهدی بشكنی» را انجام می دادید.

وی چنین رفتارهایی را برگرفته از دین و عرف جامعه دانست و اظهار داشت: امیدواریم همواره دانش آموزان در جامعه، رفتارهای نیك نسبت به همنوعان خود داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان باز مراسم تجلیل از این دانش آموز امانت دار مدرسه نمونه امام علی(ع)، اظهار داشت: این اقدام، در واقع نمود واقعی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است كه در آن به مدرسه صالح اشاره شده است.

«بهجت تربتی نژاد» اشاره كرد: در این مدرسه، دانش آموزان تربیت یافتگانی مومن، متعهد، ایثارگر، صادق و درستكار خواهند شد.

«محمد مهدی بشكنی» در حال برداشت وجه از عابربانك بود كه متوجه یك كیف دستی حاوی وجه نقد به میزان 250 میلیون ریال، یك برگه چك به ارزش 250 میلیون ریال و همین طور یك دستگاه تلفن همراه اپل شد.
وی سپس پیدا كردن شماره تماس صاحب كیف و تماس با او، پس از تطبیق دادن مشخصات ظاهری و مدارك موجود، مبالغ، مدارك هم چنین گوشی تلفن همراه را تحویل صاحب آن داد.






1397/08/20
14:41:14
5.0 / 5
5168
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش , دانش آموز , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه