دریافت پول بابت هزینه های متفرقه مدارس تخلف است

دریافت پول بابت هزینه های متفرقه مدارس تخلف است

پروژه آسان: مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تعریف ۸۶عنوان فعالیت فوق برنامه با كدشناسه مشخص در سامانه حساب یكپارچه مدارس اظهار داشت: مدیر مدرسه حق ندارد پولی تحت عنوان هزینه های متفرقه از اولیای دانش آموزان ستاندن كند.


منصور مجاوری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به سامانه حساب یكپارچه مدارس كه استقرار آن در مدارس از ماه جاری شروع شده است اظهار نمود: ازحدود ۱۰۰تا ۱۵۰ مدرسه بازدید میدانی صورت گرفته و عناوین كلیه فعالیت هایی كه بابت آنها هزینه ای ستاندن می شود، احصاء شده است.
وی ادامه داد: این فعالیت ها را به صورت كدگذاری شده داخل سامانه وارد كردیم و دیگر چیزی تحت عنوان سایر هزینه ها در مدارس نخواهیم داشت و مدیر مدرسه ملزم است نوع فعالیت و نوع درآمد را كاملا مشخص نماید.
مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینكه اگر مدیر مدرسه ای هزینه ای برای مواردی به جز كدهای درج شده در سامانه ستاندن كند مرتكب تخلف شده است اظهار داشت: ۸۶عنوان مشخص شده و حدودا همه محل های هزینه كرد بودجه پوشش داده می شود.
وی درباره نقش ستاد مركزی آموزش و پرورش در درآمدها و هزینه های مدرسه در حساب یكپارچه اظهار نمود: نظارت كامل داریم و كاملا برایمان مشخص است هر مدرسه تحت چه عنوانی پول گرفته و آنرا كجا خرج كرده است. علاوه بر این سامانه حسابداری مدرسه باز در حال آماده سازی است.
مجاوری درباره هزینه كرد كمك های مالی دریافت شده از والدین باز اظهار داشت: مصرف منابع جمع آوری شده از طرف شورای مالی مدرسه است و دستورالعمل مالی مدارس هم قید شده است.
وی افزود امیدواریم بزودی با استقرار كامل حساب یكپارچه، پول دادن نقدی در مدارس جمع شود.



1397/08/22
18:19:44
5.0 / 5
4710
تگهای خبر: آموزش , آموزش و پرورش , دانش آموز , مدارس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵
پروژه آسان
ezproject.ir - حقوق مادی و معنوی سایت پروژه آسان محفوظ است

پروژه آسان

انجام پروژه